„VPA Logistics“ uostamiestyje įsipareigojo pastatyti dalį naujojo terminalo

Geležinkelio gabenimų operatorė bendrovė „VPA Logistics“ su akcine bendrove „Lietuvos geležinkeliai“ antradienį pasirašė bendradarbiavimo sutartį, kuri skelbia didelio intermodalinio sausumos terminalo statybos pradžią Klaipėdoje.
Klaipėdos uoste atskleistas degalų grobstymo skandalas iš posto išvertė ir uosto kapitoną Viktorą Lukoševičių.
Klaipėdos uostas / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

Klaipėdos pietinėje uosto dalyje numatytas statyti geležinkelio terminalas krovinių vežimą iš uosto pagreitins keletą kartų ir leis gerokai padidinti jūrinių konteinerių gabenimą geležinkelio transportu, rašo „Lietuvos rytas“.

„Mes priversti Klaipėdoje skubiai kurti geležinkelio krovos terminalų infrastruktūrą, nes su dabar didžiąją krovinių dalį gabenančiu autotransportu galime sėkmingai konkuruoti. Konteinerius vežti geležinkeliu yra greičiau ir pigiau“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Šia sutartimi privati bendrovė įsipareigojo iki kitų metų pradžios savo įmonės teritorijoje pastatyti pirmąją terminalo dalį, kurioje atsiras 700 metrų ilgio geležinkelio ruožas ir bus įrengtos naujos konteinerių sandėliavimo aikštelės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis