Vyriausybė linksta drausti alkoholį puodeliuose, didinti stipraus alaus akcizą

Vyriausybė linksta pritarti, kad prekyboje neliktų į nedidelius vienkartinius plastiko puodelius išpilstytų alkoholinių gėrimų, tačiau „vaikiško“ šampano draudimo nepalaiko. Be to, numatoma didinti itin stipraus alaus akcizą, sako premjeras Saulius Skvernelis.
Koncerto „Laisvė rokenrolui“ akimirka
Stiprus alus / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Dar nėra galutinio sprendimo, bet Vyriausybė linkusi pritarti, kad stiprus alkoholis vienkartinėje puodelio pakuotėje būtų draudžiamas. Taip pat linkstama pritarti dėl labai stipraus alaus prieinamumo ribojimo, kad jam būtų palaipsniui didinamas akcizas“, – antradienį Vyriausybėje sakė ministras pirmininkas.

Ministrų kabinetas pritarė Ūkio ministerijos išvadai dėl parlamentarų siūlomų Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimų. Galutinį sprendimą Vyriausybė turėtų priimti artimiausiame posėdyje.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./ Saulius Skvernelis
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./ Saulius Skvernelis

„Pasitarime nebuvo pritarta draudimui riboti vadinamąjį vaikišką šampaną ar kitas pakuotes, kurios, pasak įstatymo rengėjų, skatina vaikus vartoti alkoholį“, – pridūrė S.Skvernelis.

Parlamentarai siūlo drausti gaminti ir įsivežti maisto produktų, žaislų ir kitų prekių, primenančių ar imituojančių alkoholį ar jo tarą, taip pat kai kurio stipresnio nei 7,5 laipsnio alkoholio prekybą didesnėje negu 0,2 litro taroje, o 7-7,5 laipsnio – didesnėje negu 0,25 litro.

Dabar Lietuvoje draudžiama prekiauti į plastiką išpilstytais gėrimais, stipresniais nei 7,5 laipsnio, į didesnę negu 0,5 litro tarą išpilstytą tokio pat stiprumo alų, fermentuotus gėrimus ir alkoholinius kokteilius, išskyrus gėrimus stiklo, keramikos, medžio ar metalo taroje.

Galutinį sprendimą dėl Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimų turės priimti Seimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis