Ataskaita parodė, kad mažmeniniai pardavimai buvo 27,7 proc. didesni nei prieš metus, kai prasidėjo dėl COVID-19 pandemijos įvesti apribojimai.
Nors kylančios energijos kainos turėjo įtakos kovo mėnesio infliacijos duomenims, mažmeninė prekyba išaugo 9,7 proc., net neįtraukiant degalinių rezultatų, sakoma pranešime.
Pardavimai degalinėse, palyginti su vasariu, išaugo 10,9 proc., tačiau daugelyje šalies vietų panaikinus pandemijos apribojimus, pirkėjai daugiau pinigų išleido laisvalaikio reikmėms.
Automobilių pardavimai išliko stiprūs ir per mėnesį ūgtelėjo 15,5 proc. – beveik 30 proc. daugiau nei prieš metus, sakoma pranešime.
Duomenys parodė, kad sporto prekių ir pomėgių reikmenų pardavimai pirmavo, ūgteldami 23,5 procento. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, pardavimai buvo didesni daugiau nei 36 procentais.
Pradėjus laisvinti ribojamąsias priemones, restoranų ir barų pardavimai išaugo 13,4 proc., tačiau vis tiek daugiau nei 2 proc. atsiliko nuo 2020 metų kovo mėnesio rodiklio.
Statybinių medžiagų ir sodininkystės reikmenų pardavimai praėjusį mėnesį padidėjo 12,1 proc., o išlaidos elektronikai ūgtelėjo 10,5 procento.
Bendras pardavimų rodiklis per pirmuosius tris metų mėnesius padidėjo 14,3 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.
„High Frequency Economics“ vyriausioji JAV ekonomistė Rubeela Farooqi teigė, kad kovo mėnesį rezultatai buvo daug geresni, nei tikėtasi, ir tai davė tvirtą signalą dėl pirmojo ketvirčio augimo.
„Veikla atsigavo, kai buvo panaikinti atšiaurių orų padariniai, o dar vienas tiesioginės paramos etapas padidino išlaidas“, – teigė analitikė.
„Kelių veiksnių derinys greičiausiai palaikys namų ūkių išlaidas ateityje, įskaitant didesnes nedarbo išmokas, kylančias pajamas augant darbo vietų skaičiui ir padidėjusias santaupas, sukauptas pandemijos metu“, – pridūrė ji.