Vyriausybės vicekancleris: atnaujintas DNR planas paaiškės kovą

Koks bus ankstesnės Vyriausybės sukurtas ir dabar peržiūrimas ūkio gaivinimui skirtas Ateities ekonomikos DNR planas, paaiškės kovo pradžioje, sako Vyriausybės vicekancleris.
Pinigai
Pinigai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Kovo 10-ąją bus aiškūs santykiai, kokiais bus daromos investicijos“, – trečiadienį Seimo Biudžeto ir finansų bei Ekonomikos komitetų bendrame posėdyje pranešė Paulius Lukauskas.

Pasak jo, plane išliks geriausi projektai, įtraukti į ankstesnį 5,8 mlrd. eurų vertės vadinamąjį DNR planą.

Vyriausybė praėjusią savaitę panaikino ankstesnės Vyriausybės pristatytą DNR planą ir patvirtino naują projektų vertinimo, atrankos, finansavimo ir įgyvendinimo tvarką bei įgyvendintinų projektų sąrašą.

Iš buvusio DNR plano kol kas liko tik septyni projektai, iš jų dėl šešių jau pasirašytos sutartys (jie bus finansuojami iš 2021-2027 metų ES biudžeto), bei tarptautinis projektas Trijų jūrų fondo iniciatyva.

Pasak premjerės Ingridos Šimonytės, tokiu būdu Vyriausybė dekonstruoja buvusios valdžios pristatytą planą, kuriame buvo suplakti keturi skirtingi finansavimo šaltiniai – buvusi ir būsima ES parama, valstybės biudžeto ir dar tik planuojamo ES Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo fondo lėšos

Finansų ministrė Gintarė Skaistė tuomet sakė, kad vietoj 2021 metams buvusios Vyriausybės suplanuotų ES fondo projektų už 866 mln. eurų dabar rengiamas ilgalaikis 2021-2026 metų planas už 2,225 mlrd. eurų.

Pasak jos, vasario-kovo mėnesiais su socialiniais partneriais bus derinamas nacionalinis planas, jis bus pateiktas Komisijai, o balandžio mėnesį jis bus įtrauktas į biudžetą.

Finansų ministerija šią reviziją motyvuoja noru išvengti painiavos dėl finansavimo šaltinių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis