Tomas su „Wizz Air“ į Oslą turėjo išskristi ketvirtadienį, tačiau jo skrydis vėluoja jau visą parą.
„Skrydis turėtjo vykti vakar 18.40 val., jį atidėjo du kartus, galiausiai atšaukė – liepė susirinkti lagaminus ir dėtis, kur nori. Nei viešbutis, nei transportas nebuvo pasiūlytas“, – pasakojo Tomas.
Jam už nepatogumą esą davė 24 eurus, o, paskambinus į kompaniją, niekas informacijos apie skrydžio atidėjimo priežastį nesuteikė.
„Daug žmonių pasimetę ir sutrikę“, – sakė jis.
Kompanija „Wizz Air“ 15min.lt informavo, kad lėktuvas iš Rygos į Oslą turėtų pakilti 18.10 val. Jam reikėjo atlikti tam tikrus neplanuotus aptarnavimo darbus.
Bendrovės atstovė sakė, kad keleiviai gavo kuponus keliems kartams pavalgyti, tie, kam reikėjo, buvo aprūpinti ir nakvyne.
Įmonė atsiprašė savo klientų, pabrėždama, kad pirmiausia rūpinasi savo įgulos ir keleivių saugumu, ir šis vėlavimas buvo neišvengiamas.