„LIetuvos rytas“ rašo, kad daugiausiai permainų sulaukė Kauno oro uostas. Jame bazę įkūrusi Airijos „Ryanair“ nuo šiol skraidys į Lidsą Jungtinėje Karalystėje ir Eindhoveną Nyderlanduose, tačiau žiemą nutraukė skrydžius iš Kauno į šiltuosius kraštus – Graikijos Rodo ir Koso salas, taip pat Alikantę Ispanijoje. Šios kryptys į Kauno oro uosto skrydžių žemėlapį turėtų grįžti kitų metų kovo pabaigoje.
„Norime tikėti, kad žiemą bus daugiau ir gerų pokyčių, tačiau daugiausia naujienų oro bendrovės pristato vasaros sezonui“, – sakė Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas.
Jis derasi dėl skrydžių su Skandinavijos, Rusijos ir Vokietijos bendrovėmis.
Į Palangos oro uostą pradėjo skraidyti „Scandinavian Airlines“ (SAS). Skrydžių skaičių Latvijos „airBaltic“ nuo septynių iki keturių apkarpė ne tiktai pajūryje, bet ir Vilniuje bei Kaune. Iš Vilniaus oro uosto latvių orlaiviai kils penkis kartus per dieną (anksčiau – 7 kartus). Iš Kauno į Rygą „airBaltic“ irgi skraidys rečiau – keturis kartus per savaitę vietoj septynių.
„airBaltic“ atsisakė skrydžių iš Vilniaus į Taliną. Estijos sostinę bus galima pasiekti su „Estonian Air“.