Žmonės neatgauna pinigų už neįvykusį koncertą, nes „Bilietai.lt“ dalį jų pasiliko sau

Dalis žmonių iki šiol negali atgauti pinigų už birželį neįvykusį Marizos koncertą Kongresų rūmuose. Bilietus pardavinėjęs „Nacionalinis bilietų platintojas“ (bilietai.lt) grąžino tik dalį sumos, mat likusią pasiėmė sau kaip honorarą už paslaugą. Tiems, kas pinigų neatgavo, bilietai.lt jau siūlo prašyti grąžinti pinigus iš koncerto organizatorių latvių.
„Sostinės renginiais“ domisi policija: įmonė renginius atšaukia, o pinigų taip ir negrąžina
Nei koncerto, nei pinigų: žmonės neatgauna pinigų už renginį, nes „Bilietai.lt“ dalį jų pasiliko sau / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 bilietai.lt

Veronika gegužės 13 dieną įsigijo bilietus į birželio 9 dieną Kongresų rūmuose vyksiantį Marizos koncertą, kuris buvo atšauktas. Ji už bilietą sumokėjo 30 eurų, kuriuos renginio organizatorius turėjo grąžinti, tačiau to nepadarė iki šiol. Bilietų platintojas „Bilietai.lt“ tikina, kad pinigus daliai žmonių grąžino, o kitus turi atiduoti koncerto organizatoriai iš Latvijos. Pastarieji rodo į lietuvius – tai jie yra skolingi. Tad kaip yra iš tiesų?

„Man tai dideli pinigai“

„Visada maniau, kad atšaukus renginį, organizatoriai grąžina už bilietą pinigus. Mėgstu koncertus, spektaklius ir kitus renginius, todėl dažnai pirkdavau bilietus. Tačiau pasirodo klydau“, – 15min pasakojo Veronika.

Bilietą ji pirko gegužės 13 dieną, koncertas turėjo įvykti birželio 9 dieną, tačiau buvo atšauktas. Mergina, praėjus kelioms dienoms po atšaukimo, kreipėsi į bilietai.lt valdytoją dėl pinigų grąžinimo.

„Ir didžiai mano nuostabai, man buvo pasakyta, kad kreiptis reikia į organizatorių, t.y. Latvijos kompaniją SIA JAUKIE CILVEKI, nes jie yra atsakingi už pinigų grąžinimą. Bilietai.lt esą yra tik bilietų platintojas ir jų tarpusavio sutartyje nėra numatyta lėšų grąžinimo paslauga“, – pasakojo mergina.

Ji kreipėsi į latvius, kurie nedelsdami jai atrašė, kad pinigus visgi turi grąžinti bilietų platintojas Lietuvoje. Todėl Veronika dabar yra tiesiog pasimetusi – nežino, kas jai turi grąžinti tuos 30 eurų už neįvykusį koncertą.

„Bilietai šiais laikas kartais būna labai brangūs. Marizos bilietas kainavo 30 eurų, o juk kartais perku ir po 50 ar 70 eurų. Man tai labai dideli pinigai. Ar saugu pirkti bilietą į renginį? Nes gali likti ir be koncerto, ir be pinigų“, – kalbėjo Veronika.

Dalį pinigų pasiliko sau

„Nacionalinis bilietų platintojas“ 15min atviravo, kad už renginius, įvykusius ar ne, atsakomybės neprisiima.

„Nacionalinis bilietų platintojas“ neorganizuoja renginių, todėl neprisiima atsakomybės už neįvykusį renginį, jo nukėlimą, kokybę ar kitus, su renginio organizavimu susijusius, dalykus“, – aiškino bilietai.lt valdytoja.

Bendrovė patvirtino, kad pinigai, gauti už koncerto „Mariza Fado Bailado“ bilietus buvo „Nacionalinis bilietų platintojas“ sąskaitoje. Pinigus įmonė grąžino bilietus pirkusiems žmonėms. Tiesa, ne visiems, mat dalį lėšų pasiliko sau kaip honorarą už paslaugas.

„Platintojas (bilietai.lt), atskaitęs jam už suteiktą bilietų platinimo paslaugą priklausančius mokesčius, likusią dalį organizatoriui priklausančių lėšų už parduotus bilietus grąžino klientams“, – aiškino bendrovė.

Koncerto organizatoriai Latvijoje buvo informuoti, kad turi atlikti lėšų pervedimą „Nacionaliniam bilietų platintojui“, kad pastarasis galėtų atiduoti pinigus už neįvykusį renginį likusiems žmonėms.

„Kadangi organizatorius neįvykdė savo įsipareigojimų – per numatytą laiką nepervedė trūkstamos pinigų sumos, pareiga vykdyti grąžinimą likusiems vartotojams tenka organizatoriui. Informuojame klientus, kad grąžinimą vykdo pats organizatorius ir perduodame klientams jo kontaktinius duomenis“, – informavo bilietai.lt valdytoja.

Kitaip tariant, įmonė nusprendė nebeskirti savo dėmesio klientams ir paprašė jų toliau aiškintis situaciją jau su latviais.

Latviai pirštu baksnoja į bilietai.lt

Kirilas Busiginas, koncertą organizavusios „Jaukie cilvēki“ valdybos narys, žmones Lietuvoje informavo, kad visi už koncertą surinkti pinigai buvo laikomi bilietai.lt sąskaitose.

„Mes paprašėme partnerio, kad grąžintų pinigus visiems klientams be išimties. Bilietai.lt savo uždarbį už paslaugas turėjo gauti iš mūsų, o ne pasiimti iš pasirinktų klientų“, – bendrovės atstovas aiškino, kad įmonė pati negali spręsti, kuriems klientams pinigus grąžinti, o kuriems – ne.

„Mes manome, kad bilietai.lt privalo grąžinti pinigus klientams nedelsdami. Priešingu atveju mes rekomenduojame klientus kreiptis į vartotojų teises“, – paaiškino K.Busiginas.

Ką sako vartotojų teisės?

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) 15min informavo, kad vartotojams Europos vartotojų centras tarpininkauja nagrinėjant vartotojų ginčus dėl kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje narėje, Norvegijoje ar Islandijoje įsigytų prekių ir paslaugų. Todėl, prireikus, padės susigrąžinti pinigus ir iš Latvijos koncertų organizatoriaus.

„Atsižvelgiant į pateiktą informaciją, šiuo atveju dėl atšaukto renginio vartotojai pirmiausia turėtų raštu kreiptis į renginio organizatorių bei nurodyti savo reikalavimą. Svarbu išsaugoti pinigų sumokėjimą patvirtinantį dokumentą (pirkimo kvitą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą ir pan.) bei bilietus į renginį. Jei per 14 kalendorinių dienų nuo raštiško kreipimosi į renginio organizatorių vartotojui nebus pateiktas atsakymas arba gautas atsakymas vartotojo netenkins, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos padalinį Europos vartotojų centras, kartu su prašymu pateikdamas bilietų kopijas, bilietų apmokėjimo dokumento kopiją, kreipimosi į renginio organizatorių kopiją, renginio organizatoriaus atsakymo kopija ir kt.“, – portalą informavo VVTAT.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų