Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Laidoje „Lietuva – jūrinė valstybė“ sužinosite, kodėl laivus reikia šventinti ir krikštyti

Laidoje „Lietuva – jūrinė valstybė“ pamatysite, dėl ko kėlė taures Klaipėdos jūrų uosto trigubos šventės svečiai. Taip pat sužinosite, kodėl laivus reikia šventinti ir krikštyti.
Laida „Lietuva – jūrinė valstybė“
Laida „Lietuva – jūrinė valstybė“ / Laidos kūrėjų nuotr.

Laidos vedėjas Henrikas Vaitiekūnas ir jo padėjėja Giedrė šįsyk įtartinai pasipuošę, nes Klaipėdos uoste – neeilinė diena.

Uosto šeimininkai pasirūpino, kad susirinkę į iškilmes žinomi miesto žmonės ir iš toli atvažiavę svečiai turėtų ką švęsti. Generaliniam direktoriui Arvydui Vaitkui tai yra svarbiausia diena per metus. Tie vienerių metų darbai kainavo 127 milijonus litų – baigtas uosto pietinės dalies  gilinimas. Tai reiškia, kad Klaipėda galės priimti dar daugiau laivų, ir jie nepraplauks pro šalį, palikdami pinigus už krovos paslaugas kituose Baltijos jūros uostuose.

Dar viena proga švęsti –  prie krantinės stovi pats naujausias Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos pirkinys: hidrografijai skirtas „Lotas“. Kol jo krikštamotė Inga Grubliauskienė jam „šventina“ šonus šampanu, Giedrė uoliai bando prisiminti, kur girdėjo žodį „lotas“ ir teisingai atsakyti, kuo tas laivas toks svarbus uostui… Trečioji proga svečiams nematoma, „povandeninė“ – išgilinta suskystintųjų dujų terminalo erdvė po vandeniu leidžia pradėti pirso statybą.

VIDEO: Laida „Lietuva – jūrinė valstybė“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos