„Lietuva gali“ (XV laidos I dalis): kokios reklamos imtis dviračių pardavėjams?

Ieškodami idėjų, kaip geriau megzti kontaktus su pirkėjais, UAB „Vasarė“ vadovai beldžiasi į rinkodaros ir reklamos specialistų duris.
„Vasarės“ parduotuvė Panevėžyje
„Vasarės“ parduotuvė Panevėžyje / „Vasarės“ nuotr.

Susitikimas su Maksimu Kuzminu, kūrybinės agentūros „New!“ vadovu Paulikaičių galvose pasėja ne vieną abejonę.

Kokie sprendimai iš jų gims, o kurių idėjų bus atsisakyta? Lemiamas konsultantų ir šeimos verslą pajūryje puoselėjančių Paulikaičių susitikimas Klaipėdos senamiestyje, parduotuvėje, kurioje prieš 17 metų jų veikla ir prasidėjo.

LRT televizija jau trečią kartą su SEB banku kuria projektą „Lietuva gali“, skirtą verslui regionuose skatinti. Penki patyrę ir daug pasiekę verslininkai konsultuoja savo gimtuose kraštuose įsikūrusias įmones, kad padėtų joms ne tik išgyventi, bet augti ir tapti geriausiomis.

VIDEO: „Lietuva gali“ (XV laidos I dalis): kokios reklamos imtis dviračių pardavėjams?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų