11-ąjį gimtadienį minintis „Facebook“ ragina švęsti draugystę

Socialinis tinklas „Facebook“ „gimė“ 2004-ųjų vasario 4 d. Šįmet jis švenčia jau 11-ąjį gimtadienį.
„Facebook“
„Facebook“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Ta proga socialiniame tinkle prieš daugiau kaip dešimtmetį tinklą sukūręs Markas Zuckerburgas pasidalijo žinute, raginančia švęsti draugystę.

2004 metais pasaulį išvydo pirmoji „Facebook“ versija, kuri vadinosi Thefacebook.com. Vėliau pavadinimas buvo supaprastintas. Turėjęs būti tik akademinės bendruomenės socialiniu tinklu, „Facebook“ išaugo į pasaulinio lygio kompaniją.

Ačiū, kad esate mūsų draugų bendruomenės dalimi. Šiandien švęskime draugystę, – socialiniame tinkle rašė M.Zuckerburgas.

„Draugai, šiandien diena, skirta švęsti. Šiandien „Facebook“ gimtadienis, tačiau šiandien reikia kalbėti ne apie šventimą. Reikia kalbėti apie draugystę. Nesame įpratę švęsti draugystės. Augdami, mes mokomės, kad namų darbai ir choras yra svarbesni ir kad reikia atlikti visas pareigas prieš susitinkant su draugais. Vėliau, suaugę mes darbą iškeliame aukščiau draugų ir šeimos. Draugystė nėra atsitraukimas nuo svarbių dalykų gyvenime. Draugystė yra tai, kas suteikia prasmę mūsų gyvenimams.

Mūsų draugystės verčia pasaulį suktis. Mes juokiamės, verkiame, mokomės su savo draugais. Mes valgome, apsipirkinėjame, dirbame su draugais. Ir kai mes kovojame už tai, kuo tikime ir keičiame pasaulį, tai darome su savo draugais.

Mes visi atliekame savo vaidmenį šioje kelionėje, norėdami sujungti pasaulį, svarbu prisiminti, kad reikia švęsti tai, kas yra viso to prasmė – draugystę. Ačiū, kad esate mūsų draugų bendruomenės dalimi. Šiandien švęskime draugystę“, – socialiniame tinkle rašė M.Zuckerburgas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis