„iPhone“ pardavimai augo nuo 2007 metų, o paskutinio ketvirčio duomenys rodo mažiausią – vos 0,4 proc. prieaugį, lyginat su paskutiniu 2014 m. ketvirčiu.
Be to „Apple“ prognozuoja, kad pardavimai kitą šių metų ketvirtį kris iki 50–53 mlrd. dolerių nuo 58 mlrd. analogišką praėjusių metų ketvirtį. Tai būtų pirmas „Apple“ pardavimų smukimas per 13 metų.
„Apple“ prognozuoja, kad pardavimai kitą šių metų ketvirtį kris iki 50–53 mlrd. dolerių nuo 58 mlrd. analogišką praėjusių metų ketvirtį. Tai būtų pirmas „Apple“ pardavimų smukimas per 13 metų.
Atrodo, kad 500 mlrd. dolerių verta bendrovė gali būti pasiekusi augimo ribą.
Antradienį telekonferencijoje kalbėdamas su analitikais „Apple“ vadovas Timas Cookas pripažino, kad augimo sulėtėjimas susijęs su iššūkiais Kinijoje.
„Mes pradėjome pastebėti ekonominio minkštumo ženklus Kinijoje, daugiausiai Honkonge“, – aiškino T.Cookas ir pridūrė, kad į plėtros planus šalyje vis dar žiūrima labai rimtai.
Nors „Apple“ kuria naujus produktus – antrą „Apple Watch“ versiją, didesnį „iPad“ ir elektrinį automobilį, ji pirmiausiai yra išmanių telefonų bendrovė, ir jei „iPhone“ perkami, „Apple“ sekasi.
Per šventinį 2014 m. ketvirtį bendrovė pardavė 74,5 mln. „iPhone“ telefonų – po „iPhone 6” ir po „iPhone 6 Plus” pristatymo. Tačiau po „iPhone 6s” ir po „iPhone 6s Plus” sėkmė buvo kur kas mažesnė.
Kitoms svarbioms „Apple“ produktų linijoms sekasi ne ką geriau – šį šventinį laikotarpį bendrovė pardavė 16,1 mln. „iPad“, palyginus su 21, 4 mln. dar ankstesniu ketvirčiu, tad planšetinių kompiuterių smukimo nesustabdė nė naujas „iPad Pro“.
„Apple Watch“ pardavimas greičiausiai auga, tačiau „Apple“ skaičių vis dar neatskleidžia.
Atsinaujinusios baimės dėl pagrindinio „Apple“ produkto augimo sulėtėjimo ir susirūpinimas dėl ekonominės padėties Kinijoje, kur „Apple“ ateityje mato plėtrą, dalį investuotojų privertė nusigręžti nuo jos akcijų. „Apple“ rinkos vertė vos per keletą pirmųjų 2016 m. savaičių, bendrovės „FactSet“ skaičiavimu, sumažėjo 30 mlrd. dolerių (5,5 proc.)