Svarbiausias rodiklis yra tai, kad net 83 proc. vartotojų priskiriami prie neaktyviųjų grupės. Kitaip tariant, užėjo, pažiūrėjo ir nusprendė, kad neįdomu, arba, kad prisijungs vėliau.
Kita vertus, tokia problema egzistuoja visuose socialiniuose tinkluose – tarkime, iš „Twitter“ vartotojų būrio net 80 procentų yra parašę mažiau nei 10 žinučių, ir net 40 proc. užsiregistravusių neparašė nė vienos žinutės.
„Bime Analytics“ tyrimo metu buvo matuojami ir kiti rodikliai, įdomesni iš jų yra du: tai, kad šiam momentui iš „Google+“ tinklu naudojančių žmonių 30 procentų yra moterys, ir kad pasikeitė dažniausiai minima vartotojo profesija – jeigu pačioje pradžioje buvo minima „engineer“ (liet. inžinierius, programuotojas), tai dabar į priekį išsiveržė „student“ (liet. studentas).
Žiūrėsime, kokius skaičius ir rodiklius turėsime rudenį, kai visi sugrįš iš atostogų į darbą ir mokslus, galbūt tai turės įtakos „Google+“ augimo tendencijoms.
Šaltinis: Gigaom.com.