„airBaltic“ Baltijos šalių vėliavų spalvomis papuošė lėktuvus: kodėl variklių korpusai liko žali?

Tikriausiai matėte „airBaltic“ oro linijų pristatytą Lietuvos Trispalvės spalvomis puoštą lėktuvą. Gražuolis „Airbus A220-300“ netgi gavo vardą – į kitą kelionę jus galbūt gabens Vilnius. Kiek anksčiau kompanija pristatė Latvijos ir Estijos vėliavų spalvomis puoštus lėktuvus, bet ar pastebėjote, kad visų jų varikliai yra šviesiai žalios spalvos? Kodėl jie nebuvo priderinti prie naujų spalvų? Pasirodo, priežastys nebuvo techninės.
Baltijos šalių vėliavomis papuošti lėktuvai
Baltijos šalių vėliavomis papuošti lėktuvai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Iš tikrųjų, šviesiai žali variklių korpusai iš karto krenta į akis, ypač pažvelgus į Latvijos bei Estijos vėliavų spalvomis puoštus lėktuvus. Mūsų kaimynių valstybiniai simboliai neturi žalios spalvos, todėl tie ryškūs variklių korpusai atrodo tiesiog nederantys prie naujų spalvų schemų. Tai kodėl jie vis dar žali? Nusprendėme to paklausti „airBaltic“ atstovų, tačiau pasirodo, kad atsakymas yra kur kas paprastesnis nei manėme.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Baltijos šalių vėliavomis papuošti lėktuvai
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Baltijos šalių vėliavomis papuošti lėktuvai

Praeitą lapkritį „airBaltic“ pristatė Latvijos vėliavos spalvomis puoštą „Airbus A220-300“. Rygos vardu pavadintas lėktuvas – tai kompanijos dovana Latvijai jos šimtmečio proga. Netrukus buvo pristatytas ir Estijos vėliavos spalvomis pasidabinęs kitas „Airbus A220-300“, gavęs Talino vardą. Galiausiai tokios staigmenos visai neseniai sulaukė ir Lietuva. Vilniumi pavadintas lėktuvas pasipuošęs mūsų Trispalvės spalvomis atrodo itin gražiai.

Kompanijos vadovas Martinas Gaussas atskleidė, kad Baltijos valstybių simbolių naudojimas lėktuvų puošybai simbolizuoja kompanijos atsidavimą regionui.

Lėktuvo perdažymas yra sunkus, brangus ir sudėtingas procesas. Šiuos „Airbus A220-300“ perdažė kompanija Magnetic MRO. Vieno tokio palyginti nedidelio lėktuvo perdažymui reikia 250 litrų grunto, dažų ir lako, o bendras visų trijų sluoksnių storis siekia vos 120 mikronų (0,12 mm). Kartu penkiolikos žmonių komanda vienam lėktuvui skiria net 1000 darbo valandų, tačiau rezultatai yra to verti – visi trys lėktuvai atrodo fantastiškai.

Bet štai variklių korpusai ir vingletai liko šviesiai žali, nepriklausomai nuo vėliavų spalvų gamos. Kodėl? Pasirodo, priežastis nėra susijusi su jokiomis techninėmis subtilybėmis. Tiesiog norima, kad kiekvienas „airBaltic“ lėktuvas iš toli būtų lengvai atpažįstamas, kaip būtent šios kompanijos orlaivis. Todėl net ypatingu raštu pasipuošę lėktuvai išlaikė tradicinius „airBaltic“ spalvų akcentus.

Ir tie žali variklių korpusai vaizdo tikrai labai negadina. Šie lėktuvai bus lengvai pastebimi bet kuriame oro uoste, o ir į juos lipantys keleiviai tikrai nusišypsos ir noriai prie jų fotografuosis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų