Pilno dydžio, žmones skraidinti jau tinkama transporto priemonė pasiekė ganėtinai kuklų 5 m aukštį ir po to saugiai nusileido. Autonomiškai pilotuojamas skrydis truko 53 sekundes.
Nors skrydis buvo ganėtinai trumpas, o aukštis nedidelis, vien tai, kad į tokį aparatą investavo „Airbus“ masto kompanija, rodo, jog autonominio oro taksi yra ne šiaip kvaila žlugti pasmerkta idėja, o tikrai verslininkų akį traukiantis potencialiai pelningas projektas.
„Airbus“ skelbia, kad ketina pastatyti ištisą flotilę autonominių, daugiarotorinių skraidyklių, kurios galėtų perkelti žmones nuo vieno pastato stogo ant kito tankiuose miestuose, kur autotransportas gatvėse ganėtinai dažnai tiesiog stovi. Projektas įmonės padalinyje „A³“ pradėtas dar 2016 metais.
Viso mastelio demonstracinė skraidyklė, pavadinta „Alpha One“, pagal išankstinį planą turėjo pakilti dar 2017 m. pabaigoje. Neseniai ji buvo perkelta iš Kalifornijos valstijos į naują skrydžių bandymų centrą Oregono valstijoje, kur ir buvo atliktas šios savaitės bandymas. „A³“ skelbia, kad gamybai paruošta skraidyklė turėtų būti parengta iki 2020 metų.
„Mūsų tikslas ilgą laiką buvo suprojektuoti ir sukurti vieno keleivio elektrinį virtualaus pakilimo ir nusileidimo autonomiškai valdomą orlaivį, kuris tenkintų didėjančio mobilumo miestuose poreikį. Dabar mes siekiame demokratizuoti asmeninius skrydžius taikydami tokias naujausias technologijas, kaip elektrinė stūma, energijos laikymas, mašininis matymas. Pirmasis skrydis yra didžiulis pasiekimas ne tik mums patiems, bet ir siekiant didesnio mobilumo miestuose“, – sakė šio orlaivio projekto vadovas Zachas Loveringas.