NSO primenanti forma sprendžia orlaivių dizaineriams kylančias problemas. Cilindrinė forma gerai tinka korpusų, kuriuose didelis slėgis, išlaikymui, bet dėl to paties didžiulio slėgio cilindro priekyje ir gale reikia naudoti stiprias, sunkias struktūras.
„Skraidantis riestainis”, yra radikaliausias orlaivio struktūros pakeitimas
„Šio išradimo tikslas ir yra surasti paprastą, ekonomišką ir efektyvų šių problemų sprendimą, ar bent jau iš dalies įveikti trūkumus,” – rašoma paraiškoje.
Idėja nebus įgyvendinama nedelsiant, tačiau „Airbus“ mano, kad dizainą reikėtų dėl visa ko apsaugoti – kaip ir kitas 6 tūkst. idėjų.
Kitos keistos ir futuristinės kompanijos patentuotos idėjos yra ekonominės klasės sėdynės stovintiems keleiviams, panašios į dviračio sėdynes; virtualios realybės šalmai pramogų teikimui skrydžio metu; ir labiausiai neraminanti – belangė pilotų kabina.
Tačiau „skraidantis riestainis”, yra radikaliausias orlaivio struktūros pakeitimas. „Paprastas ir efektyvus” sprendimas reiškia, kad skrydžio metu keleiviai ne tik gautų maistą iš lenktomis lentynomis važiuojančių vežimėlių, bet ir išmoktų visiškai naujo įsilaipinimo. Patente pateikiamos iliustracijos rodo keleivius, žengiančius į orlaivį per riestainio vidurio skylėje esančias duris.
Toks dizainas atitinka kai kurių orlaivių kompanijų koncepcijas, sukurtas, siekinat didesnio kuro efektyvumo. Chrisas Lorence'as, „GE Aviation“, „General Electric“ oro variklių padalinio vyriausiasis vadybininkas, sakė, kad toks dizainas gali būti aerodinamiškesnis nei tradicinis. „Taip sumažinamas bendras sudeginamo kuro kiekis,” - sako jis.
Loren Thompson, Virdžinijoje įsikūrusio Lexingtono instituto, gaunančio finansavimą iš „Airbus“ konkurento „Boeing“, analitikas, išreiškė skepsį, kurį gali justi daug būsimų keleivių. „Nesu matęs nieko panašaus sunkesnėse už orą sistemose,“ sakė jis, ir prilygino orlaivį kosminiam laivui.