Tyrimus šioje srityje vykdys maždaug 200 inžinierių. „Airbus“ ir „Siemens“ tikisi, kad elektrinių ir hibridinių energijos šaltinių panaudojimo aviacijoje galimybes galės pademonstruoti jau iki 2020 metų.
„Esame tikri, kad iki 2030 metų bus sukurtas mažiau nei 100 vietų turintis keleivinis orlaivis, kuris galės skristi, varomas hibridinės energijos sistemos, ir mes ketiname ištirti šią galimybę kartu su aukščiausio lygio partneriais, tokiais kaip „Siemens“, – pareiškė „Airbus“ vadovas Tomas Endersas.
„Airbus“ pastaraisiais metais investavo į elektrinių variklių technologijos plėtrą, nes nori sumažinti kuro vartojimą, visų pirma dėl didelių oro vežėjų išlaidų degalams ir dėl siekio mažinti išmetamą anglies dvideginio kiekį.
Pasak „Siemens“ vadovo Joe Kaeserio, su „Airbus“ įgyvendinamas bendras projektas bus patikėtas padaliniui „Innovation“, kuris vykdo naujų technologijų tendencijų tyrimus.
„Airbus“ ir „Siemens“ teigimu, dėl Europos užsibrėžtų išmetamo anglies dvideginio kiekio mažinimo tikslų būtina investuoti į naujas technologijas. Įmonės taip pat pažymi, kad aktyviai naudojant elektrą orlaiviuose bus įmanoma sumažinti jų keliamą triukšmą.