„BOD Group“ įmonių grupei priklausanti bendrovė išleido vieną inovatyviausių rinkoje produktų – „Compass Lens“. Šie lęšiai pritaikomi kiekvienam klientui individualiai naudojant DI algoritmą. Jis kaupia informaciją, ją analizuoja ir tiksliai sugeneruoja tinkamiausią klientui sprendimą.
Kaip sako „Bod Lenses“ vadovas Vytautas Tuminas, tokiu būdu lęšių pritaikymas žmogui tapo greitas ir labai tikslus.
„Visi klientai turi skirtingus poreikius, todėl individualus idealių lęšių parinkimas iki šiol buvo iššūkis. Dabar optikos salone dirbantis specialistas, pasitelkęs specialius skaičiavimo algoritmus, turės galimybę per trumpą laiką įsigilinti į kliento gyvenimo būdą, individualius poreikius, jo bei kitų klientų patirtį su anksčiau nešiotais akiniais. Optikos specialistas suves šiuos duomenis į sistemą, o DI, apdorojęs informaciją, sukurs progresinių akinių lęšių „Compass Lens“ dizainą ir persiųs jį į mūsų laboratoriją gamybai“, – teigia „Bod Lenses“ vadovas V.Tuminas.
„Compass Lens“ duomenų bazė sistemina duomenis ir suformuoja kliento profilį, atsižvelgiant į jo gyvenimo būdą, lūkesčius, ankstesnius turėtus lęšius, informaciją apie darbo pobūdį bei atsiliepimus apie produktą. Ši informacija nuolat papildoma, o dirbtiniu intelektu paremta sistema mokosi bei tobulėja. Tai suteikia galimybę gaminti vis geresnius ir labiau individualizuotus produktus. Algoritmo atliekama duomenų analizė taip pat leidžia geriau pažinti rinkos poreikius bei tobulinti verslo strategiją.
DI algoritmas buvo kuriamas septynerius metus. Jo efektyvumas įrodytas atlikus užsakomuosius tyrimus 150 optikos salonų su daugiau nei 1500 klientų. V.Tuminas sako, kad vos pradėjusi veikti naujoji sistema davė puikių rezultatų. Tačiau apsiriboti tuo neketinama.
„Siekdami konkuruoti globaliose rinkose ir ateityje ketiname diegti naujausius skaitmeninius bei robotikos sprendimus. Sukurtas naujas pažangus produktas „Compass Lens“ greitai prasiskynė kelią ir kartu užkėlė kartelę kitiems projektams. Artimiausiu metu ketiname plėsti gamybinius pajėgumus ir investuoti į naujos kartos funkcionalias lęšių generavimo linijas“, – dalinasi planais V.Tuminas.
2021 metų pabaigoje „Bod Lenses“ pristatė dar vieną naujieną – atidarė įmonėje kokybinio testavimo laboratoriją, kuri leis paspartinti produktų kokybės patikros procesą – kokybinis lęšių dangų testavimas, kuris anksčiau buvo atliekamas užsienyje, nuo šiol yra daromas laboratorijoje Lietuvoje.
Pasak V.Tumino, kokybinio testavimo laboratorijos įrengimas įmonėje – dar vienas svarbus žingsnis į priekį tobulinant produkcijos gamybą ir siekiant preciziškos įmonėje gaminamų lęšių kokybės.
„Anksčiau atlikę kokį nors pakeitimą lęšius siųsdavome į užsienyje esančią laboratoriją ir laukdavome atsakymo, kokią įtaką jų dangos kokybei turėjo pakeitimas. Dabar beveik iš karto galime gauti atsakymus savo laboratorijoje ir taip greičiau pasiekti norimą rezultatą“, – sakė V.Tuminas, „Bod Lenses“ vadovas.
Pasak vadovo, naujoje laboratorijoje su įsigyta įranga galima matuoti lęšio dangos kokybines savybes bei kaip ilgai jos išsilaiko valant lęšį servetėle.
Taip pat čia atliekama dvejų metų trukmės lęšių dangos dėvėjimo simuliacija, specialia įranga apšviečiant lęšius UV spinduliuote, laikant juos aukštos temperatūros ir aukštos santykinės drėgmės aplinkoje.
Moderniausia ir didžiausia individualizuotų akinių lęšių gamykla Baltijos šalyse bei visame Rytų Europos regione „Bod Lenses” 85 proc. savo produkcijos eksportuoja į 20 Europos šalių. Didžiausios eksporto rinkos šiuo metu yra Jungtinė Karalystė, Portugalija, Prancūzija, Ispanija.