„Amazon“ virtualus asistentas „Alexa“ galės prabilti mirusių artimųjų balsu

Bendrovė „Amazon“ planuoja leisti žmonėms savo mirusių artimųjų balsus paversti skaitmeniniais asistentais.
Robotas ir verslininkas
Robotas ir verslininkas / 123RF.com nuotr.

„Amazon“ teigimu, imituodama bet kurio išgirsto žmogaus balsą „Alexa“ galės „padaryti prisiminimus amžinus“.

Bendrovė kuria technologiją, kuri leis jos skaitmeniniam asistentui „Alexa“ imituoti bet kurio žmogaus balsą iš mažiau nei minutės trukmės pateikto garso įrašo, trečiadienį sakė vyriausiasis mokslininkas Rohitas Prasadas. Jis pridūrė, kad per koronaviruso pandemija „tiek daug iš mūsų prarado mylimą žmogų“.

Nors funkcijos paleidimo laikas nebuvo nurodytas, pagrindinė technologija egzistuoja jau kelerius metus, rašo „The Guardian“. Įmonė surengė demonstraciją, kurioje vyresnės moters balsas buvo panaudotas skaityti jos anūkui pasaką prieš miegą, kai jis paprašė „Alexa, ar močiutė gali baigti skaityti man „Ozo šalies burtininką“?

Be pirminės demonstracijos, detalių buvo nedaug. Technologija buvo paskelbta bendrovės „re:Mars“ konferencijoje, kurioje daugiausia dėmesio skirta jos „aplinkos kompiuterijos“ pasiekimams mašinų mokymosi, automatizavimo, robotų ir kosmoso srityse.

R.Prasadas pridūrė, kad „Amazon“ balso asistento tikslas yra „visuotinis intelektas“.

Tačiau kitos technologijų bendrovės atsargiai žiūri į tai, kad skaitmeninius balso antrininkus būtų taip lengva sukurti: kelios valandos prieš „Amazon“ paskelbiant apie savo planus „Microsoft“ paskelbė naujas dirbtinio intelekto etikos taisykles, kuriomis griežtai apribojama, kas galėtų kurti sintetinius balsus ir kaip jie galėtų būti naudojami.

„Nesunku įsivaizduoti, kaip tai galėtų būti panaudota siekiant apsimesti kalbėtoju ir apgauti klausytojus“, – sakė bendrovės vyriausioji dirbtinio intelekto specialistė Natasha Crampton.

„Microsoft“ reikalaus, kad įmonės prašytų leidimo kurti dirbtinius balsus, o praėjusį mėnesį pradėjo juos žymėti vandens ženklais su negirdimu signalu, kuris leistų nustatyti netinkamą naudojimą, rašo „The Guardian“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis