Į pabaigą eina dar tik pirmas 2019-ųjų mėnuo, o „Electronic Arts“ kartu su „Bioware“ jau meta savo didįjį metų kozirį. Dar 2017-aisiais „E3“ konferencijos metu plačiajai visuomenei pristatytas „Anthem“ sukėlė daug diskusijų ir kuo tikriausią nuomonių laviną. Daugelio abejones šio projekto sėkme sukėlė jo panašumas į rinkoje jau egzistuojančius kelis labai panašius vaidmenų tipo šaudyklinius žaidimus, tokius kaip „Bungie“ kurtus „Destiny“ ir „Destiny 2“. Taigi, ar „Anthem“ gali pranokti konkurenciją ir užsitarnauti savą vietų žaidimų industrijos Olimpe?
Šių iš pažiūros skirtingų žanrų mišinio sprogimas įvyko jau gana seniai, todėl palyginimų su jau esančiais fanų favoritais išvengti kūrėjams nepavyko. Kita vertus, „Anthem“ savo arsenale turėtų pasiūlyti gerokai atviresnį bei gyvesnį pasaulį nei jo žanro broliai. Šis projektas vystomas nuo 2012-ųjų, todėl per septynerius metus žaidimo kūrėjai spėjo sukurti labai išskirtinę atmosferą bei tapatybę, todėl neskaitant pačio žaidimo pamato, „Anthem“ turės kuo nustebinti ir veteranus, ir naujokus.
Sausio 25-27 dienomis vykusi riboto laiko demonstracinė versija atkeliavo ir pas mus, todėl nusprendėme pasidalinti pirmaisiais įspūdžiais su jumis mūsų paruoštoje trumpoje demonstracinės versijos apžvalgoje. Žaidimas viso pasaulio parduotuvėse pasirodys vasario 22 d., tačiau vasario 1-3 dienomis vyks dar vienas atviras demonstracinis bandymas, prieinamas visiems, norintiems išbandyti „Anthem“.