Antradienį „Tele2“ klientai patyrė nepatogumų – užsienyje neveikė tarptinklinis ryšys

Antradienį 15min gavo keletą skaitytojų laiškų iš užsienio. Juose žmonės skundėsi, kad „Tele2“ vartotojams neveikia tarptinklinis ryšys (roamingas).
Išmanusis telefonas.
Išmanusis telefonas. / Bigstockphoto.com nuotr.

„Jau kelias valandas neveikia tarptinklinis roaming ryšys Europoje, neįmanoma prisiskambinti ar paskambinti būnant Vokietijoje“, – rašė Žygis.

Kiti skaitytojai skundėsi sutrikimais Baltijos šalyse ir klausė, kodėl jų niekas neatsiprašo.

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas 15min paaiškino, kad dalis klientų tikrai buvo likę be ryšio ir jų atsiprašė. Taip nutiko todėl, kad sutriko „Tele2“ partnerio, teikiančio tarptinklinio ryšio paslaugas Europoje, Swisscom veikla. Gedimas buvo pašalintas per kelias valandas.

Apie tai rašė ir Šveicarijos žiniasklaida.

Swisscom yra vienas iš mūsų tarptinklinio ryšio didmenos partnerių – jo paslaugomis naudojamės jungdamiesi prie daugelio kitų šalių operatorių tinklų. Dėl to, deja, jo sutrikimai paveikė ir mus.

Dalį klientų duomenų srauto spėjome nukreipti aplinkiniais maršrutais, todėl nepatogumų patyrė ne visi užsienyje buvę vartotojai. Pats Šveicarijos operatorius paslaugų teikimą atkūrė per kelias valandas. Deja, dalis klientų susidūrė su sutrikimais.

Jų labai nuoširdžiai atsiprašome ir apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Dėsime visas pastangas, kad ateityje tai nesikartotų“, – rašo A.Baranauskas komentare.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis