Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„AppCamp“ dalyviai „Trustribe“ jaučia didėjantį globalios reputacijos poreikį

Savaitgalį vykusiame renginyje „App Camp 2012“ išdalinta daugybė nominacijų. Viena iš jų – galimybė savo idėjas pristatyti renginyje „Sillicon Valley Comes to the Baltics“. Šį apdovanojimą iškovojo trys komandos: „Whemsy“, „SMASH LT“ ir „Trustribe“. Šia proga kalbamės su globalios reputacijos idėją pasiūliusios komandos „Trustribe“ nariu Luku Savicku.
Komanda „Trustribe“
Komanda „Trustribe“ / „AppCamp“

– Kokia pagrindinė Jūsų projekto idėja?

– Pagrindinė idėja yra sukurti globalią reputacijos sistemą. Kodėl mums atrodo, kad tokios reputacijos sistemos reikia? Vis labiau ryškėja pasitikėjimo ir reputacijos poreikis.  To puikus pavyzdys yra tai, kas šiuo metu vykta „Amazon“ ar „E-bay“. Žmonės pasitiki vieni kitais, perka paslaugas, produktus iš tų, kurie turi daugiausiai patarimų, yra sulaukę daugiausiai komentarų. Tai leidžia identifikuoti nepažįstamus, kuriais gali pasitikėti.

Siekdami sukurti šią reputacijos platformą mes pradėjome kurti mobiliąją aplikaciją, kuri leidžia padėkoti skirtingiems žmonės kuriuos sutinki. Vėliau ši aplikacija leis kurti, kaupti savo reputaciją iš tavo pažįstamų rato. Ši reputacija taps perkeliama iš skirtingų platformų – tai yra ta reputacija, kurią tu sukaupsi iš savo draugų ir pažįstamų galėsi perkelti ir į „E-bay“.

– Ar tokio pobūdžio aplikacijos yra populiarios užsienyje? Kokias naujoves jūs siūlote?

– Manau, kad pagrindinė naujovė yra siekis sukurti universalią reputaciją, kuri yra perkeliama iš vienos vietos į kitą. Tai yra besivystanti sritis, nes vis daugiau teikiamų paslaugų reikalauja pasitikėti nepažįstamais. Kertiniu kokybės įvertinimo instrumentu būtent ir tampa reputacija. Neseniai Lietuvoje  startavo Dalinuosi.lt tinklas, kuris kol kas veikia intensyviai ir efektyviai. Kaip bebūtų, mes pastebėjome, kad vis dar trūksta galimybių persikelti reputaciją.

Svarbu suvokti kaip yra kaupiama informacija. Tyrinėdami reputacijos problematiką mes pastebėjome, kad ji dažniausiai pasireiškia per padėkos davimą. Jeigu mūsų idėja pasiteisins, mes sieksime atverti duomenų bazę išorinėms kompanijoms tam, kad jos galėtų pasiimti duomenis iš mūsų ir juos integruoti. Tai įgalintų smulkaus ir vidutinio verslo atstovus perkelti savo reputaciją į tokius puslapius kaip Dalinuosi.lt. Reputacija taptų kaip nešiojamas daiktas, nepriklausomai nuo to, kokiomis veiklomis aš užsiimu.

Mūsų pagrindinė idėja yra ta, kad savo reputaciją galima turėti nepriklausomai nuo veiklos pobūdžio ir vietos, kurioje ją realizuoji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?