Praėjus 4 metams „Apple Maps“ yra žymiai geresni ir labiau patinkantys vartotojams. Kai kuriais aspektais netgi beveik prilygsta „Google Maps“. Tačiau tobulėjimo kelias nebuvo lengvas. „Apple“ pripažino, kad jiems reikėjo padaryti milijonus pakeitimų.
Įmonės viceprezidentas, atsakingas už internetinę įrangą ir paslaugas, Eddy Cue interviu „Daring Fireball“ sakė: „Mes taisėme daugiau kaip 2,5 mln. nusiskundimų, kuriuos gavome tiesiogiai iš savo vartotojų. Juos ištaisę pranešdavome vartotojams, kad tai jau sutvarkyta.“
E.Cue taip pat diskutavo apskritai apie „Apple“ įrangos kokybę. Jis kartu su įmonės viceprezidentu, atsakingu už įrangos inžineriją, Craigu Federighi kalbėjo, su kokiu spaudimu kaskart susiduria „Apple“, kai pristato naują paslaugą. „Šuolis yra neįtikėtinas. Nuo nulio einame tiesiai prie tarptautinio masto – per vieną naktį“, – sakė C.Federighi.
Jie taip pat atskleidė ir kitos statistikos – pavyzdžiui, „Apple Music“ turi 11 mln. mokančių vartotojų, „Siri“ per savaitę apdoroja milijardus užklausų, o „App Store“ ir „iTunes“ per savaitę atliekama 750 mln. transakcijų.