Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apple“ lipa ant „Samsung“ grėblio? Išsipūtė du „iPhone 8 Plus“ telefonai

Pirmieji „iPhone 8“ pirkėjus pasiekė vos praėjusios savaitės gale, o porą vartotojų jau nusiskundė itin iškalbingomis bėdomis. Kaip skelbia svetainė „9to5Mac“, viena moteris iš Taivano pareiškė, kad jos „iPhone 8 Plus“ išsipūtė ir „pasidalijo“ krovimo metu, o pirkėją Japonijoje „iPhone 8 Plus“ pasiekė jau išsipūtęs ir prasivėręs, rašo „Ars Technica“.
Pirkėją Japonijoje naujas „iPhone 8 Plus“ pasiekė jau išsipūtęs
Pirkėją Japonijoje naujas „iPhone 8 Plus“ pasiekė jau išsipūtęs / Twitter nuotr.

Technologijų naujienų šaltinis „ifeng“ publikavo ir išsipūtusio į Taivaną nugabento telefono nuotraukas.

Taivanietė pasakojo, kad ji įkrovinėjo telefoną, kai pastebėjo, kad priekinė įrenginio sienelė pradėjo pūstis ir ilgainiui atsiskyrė nuo korpuso. Ji tikina, kad naudojo originalų, pakuotėje buvusį įkrovimo laidą ir adapterį. Incidentas nutiko praėjus penkioms dienoms po telefono naudojimo, po šio įvykio jis buvo grąžintas pardavėjui, o šis jį perdavė „Apple“ techniniam tyrimui.

Pirkėjas iš Japonijos savo „iPhone 8 Plus“ nuotraukas išplatino socialiniame tinkle „Twitter“ – jis teigia, kad telefonas jo rankas pasiekė jau su išsipūtusia ir skilusia priekine sienele. Anot leidinio „9to5Mac“, „Apple“ iki šiol nėra užfiksavę panašių atvejų su jokiais kitais „iPhone 8“ ar „iPhone 8 Plus“.

Kol kas šie du atvejai neturi jokio techninių priežasčių paaiškinimo. Ganėtinai paprasta daryti prielaidą, kad problema kilo dėl „iPhone 8 Plus“ akumuliatoriaus, tačiau to užtikrintai teigti kol kas negalima. Įvertinus tai, kad klientą Japonijoje pasiekė jau išsipūtęs telefonas, gali būti, kad visgi kaltas ir ne akumuliatorius. Be to, negalima atmesti galimybės, kad, nepaisant vartotojo tikinimo, Taivane telefonas buvo kraunamas ne originaliu krovikliu. Paprastai tyrimo metu tokios abejonės dėl naudoto kroviklio būna išsklaidomos.

Jeigu problema iš tiesų slypi akumuliatoriuje, tai „Apple“ šios bėdos nebūtų visiška naujovė – balandį įmonė, siekdama ir toliau stebėti išsipūtusių akumuliatorių atvejus, metais pailgino pirmos kartos „Apple Watch“ išmaniųjų laikrodžių garantinį laikotarpį. Kai kurie šių įrenginių naudotojai dar 2016 metų lapkritį skundėsi, kad jų laikrodžių ekranai išsipučia ir iš dalies arba visiškai atšoka nuo korpuso. Dabar šiems laikrodžiams galioja trejų metų garantija nuo įsigijimo datos.

Nė vienoje iš probleminių „iPhone 8 Plus“ nuotraukų nesimato jokių apdegimo ar sprogimo ženklų. Tad, sprendžiant pagal šias nuotraukas, bent jau kol kas „iPhone 8 Plus“ turėtojams nereikėtų per daug nerimauti dėl savo saugumo – kol kas ši problema nepasiekė tokio išplitimo, kaip pernykštis „Samsung Galaxy Note 7“ atvejis, ir tikėtina, kad su tokia problema dauguma naujųjų „iPhone“ savininkai nesusidurs.

„Apple“ atstovai kol kas jokių detalių nepateikia ir teigia, kad įmonė tiria incidentus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs