Aplikacija „Been Choice“ JAV buvo paleista šį mėnesį ir yra kur kas galingesnė nei kitos šuo metu rinkoje esančios reklamų blokavimo programos. Pastarosios leidžia paslėpti reklamas tik internetiniuose tinklalapiuose.
„Apple“ žingsnis signalizuoja apie reikšmingą grėsmę greičiausiai augančiai skatimeninės žiniasklaidos industrijos daliai.
„Apple“ žingsnis signalizuoja apie reikšmingą grėsmę greičiausiai augančiai skatimeninės žiniasklaidos industrijos daliai. „eMarketer“ skaičiavimai rodo, kad mobilių reklamų rinkodaros biudžetas šįmet sieks 69 mlrd. dolerių.
„Been Choice“ savo programinę įrangą reklamuoja kaip būdą vartotojams apsiginti nuo agresyvaus aplikacijų ir reklamdavių duomenų rinkimo. Greičiausiai tai sukels kontroversijos tarp programėlių kūrėjų, kurie išgyvena iš rodomų reklamų.
Programinė įranga, kuri leidžia paslėpti reklamas naršyklėse, pasiekiama jau ilgą laiką. Ją pasaulyje naudoja maždaug 200 mln. žmonių ir tokiu būdu paslepia reklamas ir su jomis susijusias sekimo technologijas.
Tačiau su „Adblock Plus“, „Crystal“ ar „Purify“ mobilių reklamų blokuoti negalima.
Kad užblokuotų reklamas telefonų aplikacijose, „Been Choice“ vartotojų interneto srautą leidžia per virtualų privatų tinklą (VPN). Skenuodama duomenis, kurie keliauja per tinklą, „Been Choice“ gali atskirti reklamas, taip pat gali apsaugoti tam tikrus vartotojų duomenis, kad jų aplikacija gauti negalėtų.
„Been Choice“ uždirbti ketina leisdama vartotojams parduoti savo duomenis per aplikaciją. Bendrovė vartotojams ketina pasiūlyti kas mėnesį gauti po 20 dolerių, jei jie sutiktų matyti reklamas.