„Apple“ prarado dėvimųjų įrenginių rinkos lyderio poziciją

Antrąjį šių metų ketvirtį kinų išmaniųjų įrenginių gamintoja „Xiaomi“ pirmą kartą istorijoje tapo didžiausia dėvimų išmaniųjų aksesuarų tiekėja pasaulyje, skelbia tyrimų bendrovė „Strategy Analytics“. „Xiaomi“ atsiriekė 17,1 proc. pasaulinės rinkos ir aplenkė tokias kompanijas kaip „Fitbit“ ir „Apple“, rašoma pranešime spaudai.
„Apple“ naujienų pristatymas
Tai – buvęs išmaniųjų dėvimųjų įrenginių rinkos karalius / „Scanpix“/AP nuotr.

„Xiaomi“ antrąjį metų ketvirtį išsiuntė 3,7 mln. dėvimų išmaniųjų įrenginių, o tai yra net 23 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2016 m. Aukščiausią poziciją tiekėjų sąraše „Xiaomi“ užtikrino „Mi Band“ išmaniosios apyrankės, kurios dėl patrauklios kainos ir funkcijų gausos ypač populiarios Kinijoje.

Nuo šių metų liepos pabaigos „Xiaomi“ išmanioji apyrankė „Mi Band 2“ pradėta oficialiai platinti ir Lietuvoje.

„Kol kas neturime konkrečių „Mi Band 2“ pardavimų Lietuvoje skaičių, tačiau iš oficialių gaminiu prekiaujančių partnerių – „Telia“ ir „Kesko Senukai“ – žinome, kad išmaniąja apyranke pirkėjai domisi aktyviai. Lietuviams atrandant „Xiaomi“ prekės ženklą, kaip siūlantį įrenginius, pasižyminčius geriausiu kainos ir kokybės santykiu, netrukus planuojame į rinką įvesti ir daugiau madingų įrenginių bei aksesuarų. Galiu išduoti, kad netrukus prekybos vietose turėtų atsirasti „Xiaomi“ ausinės, bevielės kolonėlės, išoriniai akumuliatoriai“, – sako „ABC Data Lietuva“ direktorius Tomas Janušauskas.

Gamintojo nuotr./O šis sportininkas segi naująjį dėvimųjų įrenginių karalių – apyrankę „Xiaomi Mi Band 2“
Gamintojo nuotr./O šis sportininkas segi naująjį dėvimųjų įrenginių karalių – apyrankę „Xiaomi Mi Band 2“

„Strategy Analytics“ duomenimis, antrąjį metų ketvirtį gamintojai iš viso išsiuntė 21,6 mln. išmaniųjų dėvimų aksesuarų vienetų, o tai yra 8 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2016 m.

Nors kurį laiką buvo kalbėta apie dėvimų išmaniųjų įrenginių rinkos stagnaciją, dabar analitikai vėl prabilo apie šių įrenginių populiarumo augimą. „Business Insider“ prognozuoja, kad iki 2020 m. pabaigos dėvimų išmaniųjų įrenginių rinka išaugs iki 162,9 mln. vienetų.

Kaip pagrindinės įrenginių populiarėjimo priežastys įvardijamos funkcijų gausa, paprastesnis įrenginio naudojimas, ilgesnė baterijos gyvavimo trukmė ir tai, kad jie tampa vis mažiau pastebimi, tačiau vis madingesni. Visgi, pagrindiniai tikslai, kuriems naudojami įrenginiai, nesikeičia – tai sportas ir sveikatos apsauga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis