„Xiaomi“ antrąjį metų ketvirtį išsiuntė 3,7 mln. dėvimų išmaniųjų įrenginių, o tai yra net 23 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2016 m. Aukščiausią poziciją tiekėjų sąraše „Xiaomi“ užtikrino „Mi Band“ išmaniosios apyrankės, kurios dėl patrauklios kainos ir funkcijų gausos ypač populiarios Kinijoje.
Nuo šių metų liepos pabaigos „Xiaomi“ išmanioji apyrankė „Mi Band 2“ pradėta oficialiai platinti ir Lietuvoje.
„Kol kas neturime konkrečių „Mi Band 2“ pardavimų Lietuvoje skaičių, tačiau iš oficialių gaminiu prekiaujančių partnerių – „Telia“ ir „Kesko Senukai“ – žinome, kad išmaniąja apyranke pirkėjai domisi aktyviai. Lietuviams atrandant „Xiaomi“ prekės ženklą, kaip siūlantį įrenginius, pasižyminčius geriausiu kainos ir kokybės santykiu, netrukus planuojame į rinką įvesti ir daugiau madingų įrenginių bei aksesuarų. Galiu išduoti, kad netrukus prekybos vietose turėtų atsirasti „Xiaomi“ ausinės, bevielės kolonėlės, išoriniai akumuliatoriai“, – sako „ABC Data Lietuva“ direktorius Tomas Janušauskas.
„Strategy Analytics“ duomenimis, antrąjį metų ketvirtį gamintojai iš viso išsiuntė 21,6 mln. išmaniųjų dėvimų aksesuarų vienetų, o tai yra 8 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2016 m.
Nors kurį laiką buvo kalbėta apie dėvimų išmaniųjų įrenginių rinkos stagnaciją, dabar analitikai vėl prabilo apie šių įrenginių populiarumo augimą. „Business Insider“ prognozuoja, kad iki 2020 m. pabaigos dėvimų išmaniųjų įrenginių rinka išaugs iki 162,9 mln. vienetų.
Kaip pagrindinės įrenginių populiarėjimo priežastys įvardijamos funkcijų gausa, paprastesnis įrenginio naudojimas, ilgesnė baterijos gyvavimo trukmė ir tai, kad jie tampa vis mažiau pastebimi, tačiau vis madingesni. Visgi, pagrindiniai tikslai, kuriems naudojami įrenginiai, nesikeičia – tai sportas ir sveikatos apsauga.