Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apple“ pristatyta naujoji garso kolonėlė „HomePod“ – iššūkis „Amazon“ ir „Google“

JAV technologijų milžinė „Apple“ pirmadienį WWDC konferencijoje pristatė savo naująją garso kolonėlę, su kuria siekia mesti iššūkį „Amazon Echo“ ir „Google Home“.
„Apple“ naujoji garso kolonėlė „HomePod“
„Apple“ naujoji garso kolonėlė „HomePod“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„HomePod“ kolonėlė, kurią valdys skaitmeninė asistentė Siri, kainuos 349 JAV dolerius. Prekyba tokiomis kolonėlėmis Jungtinėse Valstijose, Australijoje ir Didžiojoje Britanijoje ketinama pradėti gruodį, pranešė „Apple“ per savo kasmetinę programinės įrangos kūrėjams skirtą konferenciją.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Apple“ WWDC konferencija pirmadienį: šešios svarbiausios naujovės

„Ji tokia nuostabi, mes manome, kad ji tikrai pakels į naują lygį jūsų muzikos klausymąsi namuose“, – sakė „Apple“ vykdomasis direktorius Timas Cookas.

Su „HomePod“ „Apple“ siekia mesti iššūkį „Amazon Echo“ ir „Google Home“ balsu valdomoms kolonėlėms, kurios gali valdyti išmanius prietaisus, atsisiųsti turinio iš interneto ir kitų dalykų. „HomePod“ bus susieta su „Apple Music“ abonentine paslauga ir gebės atkurti raiškų garsą ir panaudoti Siri dirbtinio intelekto galimybes.

„Apple“ viceprezidentas Philas Schilleris sakė, kad Siri komanda pavertė šią skaitmeninę asistentę „muzikologe“, gebančia išmokti savininko muzikinį skonį ir perkelti jam patinkančias dainas į internetinį debesį.

Ši kolonėlė „sudrebins namus“, – sakė Ph. Shilleris.

Kasmetinės konferencijos metu „Apple“ pristatė ir naujų „iPad“ ir „Mac“ modelių ir programinės įrangos atnaujinimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?