Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apple“ publikavo knygą už 300 dolerių – tiks tik patiems aršiausiems gerbėjams

Jau ieškote kalėdinės dovanos užkietėjusiam „Apple“ produkcijos gerbėjui? Gal pageidautumėte jam dovanoti knygą-fotoalbumą už 299 JAV dolerių? Viskas, ką rasite šioje knygoje – tai 450 „Apple“ produktų nuotraukų, rašo „The Verge“.
„Apple“ produktų knygos iliustracija
„Apple“ produktų knygos iliustracija / „Apple“ nuotr.
Temos: 1 Apple Watch

„iPhone“ gamintojai, knygą pristatę antradienį, paskelbė, kad jos prekyba interneto parduotuvėje ir kai kuriose fizinėse parduotuvėse pradedama nuo trečiadienio. Linu įrišta knyga kietais viršeliais, visai kaip „iPhone“, bus išleista dviem versijomis: mažesnioji, 26 x 32,3 cm kainuos „tik“ 199 dolerius, didesnioji, kainuosianti 299 dolerius, bus 33 x 41 cm dydžio. Knygos pavadinimas – „Designed by Apple in California“ – sugeba tuo pačiu būti ir labai kukliu, ir neįtikėtinai pretenzingu.

„Apple“ nuotr./„Apple“ produktų knygos iliustracija
„Apple“ nuotr./„Apple“ produktų knygos iliustracija

Visų viduje esančių nuotraukų autorius yra Andrew Zuckermanas, įamžinęs 20 metų „Apple“ dizaino istoriją „sąmoningai santūriu stiliumi“. Pranešime spaudai „Apple“ dizaino vadovas Johny Ive'as apie knygą sakė, kad tai yra „daugelio dizaino komandos per daugelį metų sukurtų produktų lengvas rinkinys“ ir išreiškė viltį, kad ji pasitarnaus „kaip informacijos šaltinis visų pakraipų dizaino studijų studentams“.

Knygos leidėjai yra patys „Apple“, ji dedikuota Steve'o Jobso atminimui. Iš vienos pusės tai yra neabejotinas paminklas milžiniškai „Apple“ puikybei. Iš kitos pusės negalima neigti, kad „Apple“ yra verti visų įmanomų pagiriamųjų žodžių, kuomet kalbama apie produktų dizainą.

Tik štai kyla klausimas – ar kompanija, pradėjusi taip puikuotis savo istorija, galės panašią knygą išleisti ir po 20 metų?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?