„iPhone“ gamintojai, knygą pristatę antradienį, paskelbė, kad jos prekyba interneto parduotuvėje ir kai kuriose fizinėse parduotuvėse pradedama nuo trečiadienio. Linu įrišta knyga kietais viršeliais, visai kaip „iPhone“, bus išleista dviem versijomis: mažesnioji, 26 x 32,3 cm kainuos „tik“ 199 dolerius, didesnioji, kainuosianti 299 dolerius, bus 33 x 41 cm dydžio. Knygos pavadinimas – „Designed by Apple in California“ – sugeba tuo pačiu būti ir labai kukliu, ir neįtikėtinai pretenzingu.
Visų viduje esančių nuotraukų autorius yra Andrew Zuckermanas, įamžinęs 20 metų „Apple“ dizaino istoriją „sąmoningai santūriu stiliumi“. Pranešime spaudai „Apple“ dizaino vadovas Johny Ive'as apie knygą sakė, kad tai yra „daugelio dizaino komandos per daugelį metų sukurtų produktų lengvas rinkinys“ ir išreiškė viltį, kad ji pasitarnaus „kaip informacijos šaltinis visų pakraipų dizaino studijų studentams“.
Knygos leidėjai yra patys „Apple“, ji dedikuota Steve'o Jobso atminimui. Iš vienos pusės tai yra neabejotinas paminklas milžiniškai „Apple“ puikybei. Iš kitos pusės negalima neigti, kad „Apple“ yra verti visų įmanomų pagiriamųjų žodžių, kuomet kalbama apie produktų dizainą.
Tik štai kyla klausimas – ar kompanija, pradėjusi taip puikuotis savo istorija, galės panašią knygą išleisti ir po 20 metų?