Nurodoma, kad šią savaitę T.Cookas San Franciske, JAV su „Apple“ parduotuvių vadovais kalbėjo ilgiau nei tris valandas. Ir nors jis pagyrė visus vadovus už tai, kad daugelis „Mac“ kompiuterių ir „iPad“ planšetinių kompiuterių parduodama tiesiogiai per „Apple“ parduotuves, bet išreiškė kritiką dėl „iPhone“ išmaniųjų telefonų pardavimų. Paaiškėjo, kad net 80 proc. „Apple“ telefonų yra nuperkama ne per jų oficialias parduotuves.
Noras pritraukti daugiau pirkėjų į „Apple“ parduotuves yra suprantamas, nes pirkėjai, atėję įsigyti „iPhone“, gali užsinorėti ir „Mac“ kompiuterio ar „iPad“ plašetinio kompiuterio. Tad nieko nuostabaus, kad T.Cookas ruošia keletą iniciatyvų, pvz., 50 dolerių vertės kuponus. Nors jie bus skirti tik besimokantiems, panašių dalykų „Apple“ parduotuvėse bus ir daugiau.
T.Cookui nepatiko ir tai, kad net pusė visų sugedusių „iPhone“ atnešami peržiūrai ar taisymui į „Apple“ parduotuves. Atsižvelgiant į tai, kad „Apple“ parduotuvės parduoda tik 20 proc. visų „iPhone“, kompanijos vadovas nori, kad šie skaičiai būtų panašesni.