Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apple“ vadovo nuotrauka, daryta „Super Bowl“ metu, sukėlė abejonių dėl „iPhone“

Jeigu jūs būtumėte Timas Cookas – didžiulės įmonės, parduodančios 75 mln. išmaniųjų telefonų „iPhone“ per ketvirtį,vadovas – ko gero savo socialinio tinklo sienoje nedrįstumėte publikuoti „išplaukusios“ nuotraukos iš metų sporto įvykio – „Super Bowl“. Nes atstovaujate prabangiam prekiniam ženklui, kuriam keliami aukščiausi kokybės reikalavimai.
„Apple“ kompanijos bosas Timas Cookas
„Apple“ kompanijos bosas Timas Cookas / „Scanpix“ nuotr.

Timas Cookas tokią nuotrauką publikavo sekmadienį. Ko gero, ji daryta „iPhone“, nugalėtojams švenčiant pergalę. Vėliau nuotrauka dingo, pasirodė kita, geresnės kokybės.

Mashable.com bando teisinti „Apple“ vadovą: juk tokių nuotraukų – pilnas internetas. Juo labiau, kai laimi tavo mėgiama komanda, sunku nuslėpti jaudulį ir suvaldyti emocijas.

Tačiau internautams to tik ir tereikėjo: vieni puolė kritikuoti patį „iPhone“, kuriuo neva neįmanoma ekstremaliomis sąlygomis padaryti kokybiškos nuotraukos. Kiti suabejojo T.Cooko sugebėjimu fotografuoti.

Akivaizdu, kad nuo šiol „Apple“ vadovas turės gerai pagalvoti, prieš viešindamas nuotraukas tinkle „Twitter“. Arba paprašyti, kad nuotraukas jam darytų profesionalai.

Žemiau pateikiame vėliau publikuotą jau kokybiškesnę T.Cooko nuotrauką, kurią internautai įvertino žymiai geriau.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais