Ar kompiuteriniai žaidimai pakeis kiną? „Life is Strange“ apžvalga

Pastaruoju metu pasaulyje ypač sparčiai populiarėja interaktyvaus pasakojimo žanro žaidimai. Tai žaidimai, kuriuose žaidėjai turi galimybę išgyventi istoriją, taip lyg stebėtų kiną, bet tuo pat metu turėtų galią savaip pakreipti jo eigą.
Kompiuterinis žaidimas „Life is strange“
Kompiuterinis žaidimas „Life is strange“ / Youtube/Gameon nuotr.

Interaktyvaus pasakojimo žanrui priskiriami žaidimai yra gana nauja klasikinio nuotykių žanro atmaina. Tokiuose žaidimuose iš mūsų neprašoma žvitrios reakcijos, ar žaidėjams būdingų įgūdžių. Daugiau dėmesio skiriama veikėjų pokalbiams, įsijautimui į vaidmenį ir pasakojimui. Ryškiausi šio žanro žaidimai kuriami „Telltale“ studijoje, kuri leido žaidėjams ne stebėti, o asmeniškai patirti psichologinius zombių apokalipsės išbandymus žaidime „The Walking Dead“, ar įkišti savo trigrašį sprendžiant Westeros žemyno ateitį „Sostų Karuose“.

Tačiau „Telltale“ ne vieninteliai šio žanro puoselėtojai. Išskirtinio žaidėjų ir kritikų pripažinimo sulaukė ir „Quantic Dream“ studijos darbai — kriminalinės, mistinės dramos „Heavy  Rain“ ir „Beyond Two Souls“. Pastarojoje, pagrindinius vaidmenis kūrė Holivudo žvaigždės W. Dafoe ir E. Page.

Šį kartą jūsų dėmesiui pristatome „Dontnod“ studijoje sukurtą interaktyvų pasakojimą — „Life is Strange“. Šis pasakojimas išskirtinis tuo, kad jo eigą galėsime keisti valdydami ne tik žaidimo veikėją, bet ir patį laiką:

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų