Ar po 5 metų televizorių vis dar vadinsime televizoriumi?

Televizorių technologijos ir jų žiūrėjimo įpročiai per paskutinius penkerius metus keitėsi itin greitai. Jeigu praeityje svarbiausias kriterijus juos perkant buvo kaina, tai dabar didesnis dėmesys yra skiriamas televizorių kokybei. Panaši situacija ir su tuo, ką žiūrime – vietoje profesionalaus turinio, vis dažniau žiūrėti renkamės „blogerių“ kuriamus vaizdo įrašus.
„Samsung QLED“
„Samsung QLED“ / Užsakovo nuotr.

Sergėjus Kostjučenko, „Samsung Electronics Baltics“ buitinės elektronikos verslo vadovas, atskleidžia, kokių siurprizų ir inovacijų galime tikėtis sparčiai besivystančiame technologijų pasaulyje po dar penkerių metų.

Ekranas per visą sieną

„Mūsų tyrimai Baltijos šalyse ir visame pasaulyje rodo, kad galimybė mėgautis aukštos kokybės turiniu per didžiulį televizorių žmonėms darosi vis svarbesnė“, – sako S.Kostjučenko. Jis priduria, kad, nepaisant to, jog šiuolaikinis televizijos turinys prieinamas ir mobiliuosiuose telefonuose, šiuolaikiniai žiūrovai ypač vertina įsitraukimo jausmą, kurį suteikia būtent televizoriaus vaizdas.

Remiantis šiuo faktu ir atsižvelgiant į žmonių poreikius, ekspertas pranašauja, kad vienintelis veiksnys, kuris žmones ribos renkantis televizoriaus įstrižainę, bus sienos dydis, ant kurios šis įrenginys bus kabinamas.

Kokybė, atitinkanti dydį

„Kartu su didėjančiais televizorių ekranais vaizdo kokybės užtikrinimas taps vis didesniu iššūkiu gamintojams“, – įsitikinęs „Samsung“ atstovas.

„Naujausi „Samsung QLED“ televizoriai, pasižymintys „Quantum Dot“ technologija ir 100% spalvų atkūrimu, yra įrodymas, kad šiuo atžvilgiu esame vienu žingsniu priekyje. Dėl aukšto dinaminio diapazono (HDR 1500) lygio žiūrovai gali matyti kiekvieną detalę taip, kaip ir buvo suplanuota turinio kūrėjų – be jokių spalvų praradimų ar iškraipymų“, – teigia ekspertas.

Vis dėlto pašnekovas pabrėžia, kad, norint mėgautis šiuolaikinių technologijų teikiamomis galimybėmis, labai svarbus ir kokybiškas turinys.

Užsakovo nuotr./„Samsung QLED“
Užsakovo nuotr./„Samsung QLED“

Dizainas žengia koja kojon su technologijomis

Jau dabar televizorių dizainas žengia išvien su jų techninėmis savybėmis, tačiau tikimasi, kad ateinančius kelerius metus ši tendencija bus dar ryškesnė. Televizorius ir kiekviena jo detalė, atitinkanti vartotojų savybes bei deranti įvairiame interjere, bus kuriama pasitelkiant vis naujus, originalius sprendimus. Netradiciniai įrenginio pozicionavimo būdai, spalvų variacijos, medžiagų panaudojimas bus tik keletas jų.

Be jokių laidų

„Belaidžiai įrenginiai, tokie kaip ausinės, muzikinės kolonėlės ir įkrovikliai, šiandien tapo kasdienio gyvenimo palydovais, liudijančiais technologinį progresą. Todėl, manau, kad per ateinančius penkerius–dešimt metų galime tikėtis televizorių, kurie bus sujungti belaidžiu būdu su įvairiais įrenginiais, pavyzdžiui, žaidimų konsole, priedėliu ar „Blue-Ray“ grotuvu. Tai neabejotinai padės lengviau sutalpinti įvairius prietaisus kambaryje“, – neabejoja ekspertas ir priduria, kad maitinimo laidas tikriausiai bus paskutinis dalykas, kuris „pririš“ televizorių prie tam tikros kambario vietos.

Užsakovo nuotr./„Samsung QLED“
Užsakovo nuotr./„Samsung QLED“

Televizoriaus ir kitų technologijų susiliejimas

Sergėjus Kostjučenko mano, kad televizoriai jau dabar gali būti laikomi kompiuteriais su dideliu ekranu. Jo teigimu, artimiausiais metais technologijos patobulės taip, kad televizorius taps pagrindine namų ūkio valdymo priemone. Pavyzdžiui, nuotoliniu būdu jį prijungdami prie darbo vietos, galėsime valdyti namų signalizacijas, stebėjimo kameras, reguliuoti oro temperatūrą kambaryje ir daryti daugelį kitų dalykų. Atskirti ribas, kur baigiasi televizija ir kur prasideda žaidimų konsolė ar muzikinis grotuvas, sunku jau dabar, o ateityje šios ribos nyks.

VIDEO: Ar po 5 metų televizorių vis dar vadinsime televizoriumi?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų