ASUS garantiniame įsipareigojime, kuris prieinamas šios kompanijos produkcijos pirkėjams, aiškiai aprašytos visos sąlygos, kurioms esant taivaniečių kompanija atsisako vykdyti nemokamą garantinį aptarnavimą, jei padaryta žala įsigytam ASUS produktui.
Tarp sąlygų, dėl kurių gali būti atsakyta vykdyti garantinius įsipareigojimus, minima:
- Stichinių nelaimių padaryta žala;
- Tyčinis ar netyčinis neteisingas naudojimas;
- Kariniai veiksmai;
- Nežemiškų civilizacijų įsiveržimas;
- Neteisinga eksploatacija;
- Naudojimas nenormaliomis sąlygomis ir t.t.
Ar tokia ASUS pozicija gali reikšti, kad egzistuoja gyvybė už mūsų planetos ribų? Ir ar tikrai ateiviai taikytųsi į ASUS produkciją?
Bet kokiu atveju, reikia kompaniją pagirti, kad ji yra pasiruošusi nestandartinėms situacijoms. Tad prisiminkite: pilkų, žalių ir kitokių spalvų ateivių „medžioklės“ metu savo ASUS kompiuterį geriau palikite namuose.