Kompanijos priėmė tokį sprendimą, pasirėmusios „Apple“ rinkodaros sprendimais. Siekiama sukurti minimalistinę modelių liniją – paprastą ir aiškią, būtent tokią, kokią naudoja „Apple“.
Šiuo metu „Asus“ siūlo daugiau nei 50 skirtingų kompiuterių modelių, tačiau nuo kitų metų antrosios pusės šis skaičius turėtų smarkiai sumažėti. Taip pat ji siūlo dešimt mažųjų „Eee PC“ serijos kompiuterių, netrukus jų skaičius turėtų sumažėti bent perpus.
„Acer“ kitais metais planuoja atsisakyti finansiškai nenaudingų projektų ir specializuotis pelningiausiuose rinkos sektoriuose. Be to, trečiajame 2012-ųjų ketvirtyje „Acer“, kaip ir „Asus“, sumažins gaminamų nešiojamųjų kompiuterių modelių įvairovę.
Siūlydamos mažesnį modelių kiekį bendrovės turėtų sutaupyti dalį gamybos išlaidų. Dėl to gali sumažėti produktų kainos. Ar „Asus“ ir „Acer“ sprendimai pasiteisins, pamatysime kitų metų antrojoje pusėje.
DigiTimes.com, Games.lt inf.