O „Asus ROG Phone 5“ yra naujausias, šį mėnesį viešai pristatytas Taivano kompanijos gaminys. Įdomu tai, kad ankstesnis tos pačios serijos telefonas buvo „ROG Phone 3“. Ketvertas praleistas, nes, kaip bebūtų keista, prietarai iš technologijų srities nesitraukia. Arba rinkodarinės kliūtys: skaičiaus 4 tarimas kinų (mandarinų) kalboje rimuojasi su žodžiu „mirtis“ ir dėl to jis yra vadinamas pačiu nesėkmingiausiu, nelaimingiausiu skaičiumi. Todėl gaminių, kurie būtų pažymėti ketvertu, būtų labai sunku surasti bet kurios Kinijos ar Taivano technologijų įmonės asortimente.
„Asus“ peršoko ne tik nelaimingą skaičių. Panašu, kad jie su savo telefonu peršoko ir į aukštesnę lygą – tą, kurioje dėl klientų dėmesio grumiasi patys populiariausi pasaulyje telefonų gamintojai, siūlantys vartotojams pačios aukščiausios prabos išmaniuosius. Nes technologiškai – pagal komponentų šiuolaikiškumą ir gerumą – jie ne tik neatsilieka, bet ir lenkia daugelį konkurentų. Telefonų pasaulyje tai yra tikrų tikriausias monstras, kuriam lygių nelabai rasite. Na, gal fotografijos srityje jiems iki lyderių dar toloka, nes dėmesys skirtas ne tam, bet visais kitais požiūriais šių telefonų konkurentams į „ROG Phone 5“ tenka žiūrėti su pavydu.
Pirmieji prisilietimai ir įspūdis
Šio Taivano įmonės gaminio išvaizdą turbūt teisingiausia būtų pavadinti „mėsinga“ – telefonas yra tikrai „stambių kaulų“. Ir ne tik dėl to, kad jame ekranas yra didelis (6,78 colio įstrižainė – viena didesnių rinkoje). Telefonas yra ir ganėtinai storas, ir su aukšta „kakta“ bei aiškiai matomu „pagurkliu“.
Bet jei iš pirmo žvilgsnio tai gali pasirodyti kaip trūkumai, tai panaudojus jį „pagal paskirtį“ suprastumėte, jog taip toli gražu nėra – juodos juostos virš ekrano ir po juo (čia tie minėtieji kakta ir pagurklis) yra naudingi dėl to, kad laikydami telefoną horizontaliai delno pagalvėlėmis neliesite jautrių ekrano vietų, todėl žaidime nekenksite sau netyčiniais prisilietimais.
O kalbant apie korpuso storumą (10,3 mm) ir svorį (238 g – tikrai nemažai) galima suprasti, kad jame itin daug dėmesio buvo skirta aušinimo sprendimams. Elegancijos gal ir ne per daugiausiai, bet už tai galite būti užtikrinti, aparatas neperkais. Ypač – jei panaudosite vieną specializuotą sprendimą, apie kurį – šiek tiek vėliau.
Kiti itin specifiniai dalykai, kurių nerasite praktiškai jokiame kitame telefone – tai net du USB kroviklio lizdai (vienas – korpuso apačioje, kitas – ant šoninės briaunos) ir vizualiniai sprendimai. Du kroviklio lizdai, kaip ir daugelis kitų neįprastų dalykų šiame telefone, reikalingi tam, kad žaisti būtų patogu net ir įkrovinėjant telefoną: jei jį paversite šonu, kroviklio laidas tikrai remsis į kažkurios rankos delną ir trukdys patogiai paimti įrenginį. Todėl reikalingas lizdas ant briaunos. Bet be lizdo apatinėje briaunoje nebūtų įmanoma patogiai prijungti specialaus šiam telefonui skirto priedo, su kuriuo jis tampa kažkuo panašiu į „Nintendo Switch“.
Nors įrenginys žaidimams puikiai tiktų ir be papildomų priedų, kuriuos tektų pirkti už papildomus pinigus: ant jo dešinės briaunos (tos, kuri pavertus telefoną šonu, atsidurtų viršuje) yra išskirtos sritys maždaug toje vietoje, kur dėtumėte savo rodomuosius pirštus. Tai štai tos išskirtos sritys (vadinamos „AirTrigger“) taip pat yra mygtukai – fiziškai jie nesispaudo, bet į paspaudimus reaguoja ir gali išplėsti žaidimų valdymo galimybes.
Kalbant apie vizualinius sprendimus – šis telefonas švyti. Tiesiogine prasme. Nugarėlėje įtaisytas LED šviestukų masyvas, suformuojantis ROG logotipą. Ir čia jau jūsų pasirinkimas, ką su tuo logotipu daryti – įsijungę telefoną galėsite pagal savo norus pasirinkti jo spalvą ir mirkčiojimo greitį (nes kaip kitaip atkreipsi dėmesį į save?) arba jį visiškai išjungti, jei nelabai norite traukti dėmesio.
„Geimerišką“ patirtį telefonas (kaip, beje, ir dauguma kitų „Asus“ gaminių) pradeda teikti dar nuo pakavimo – atsivertę pakuotės „atlapą“ pamatysite komiksą primenančias iliustracijas. O pirmą kartą įsijungę telefoną po visų standartinių „Android“ veiksmų prieisite prie specifinės „Asus“ dalies, kuri pasiūlys susikurti savo portretą su papildytosios realybės elementais. Ir paragins dar kartą pažvelgti į tą patį pakuotės atlapą jau per telefono kamerą tokiu būdu, pasitelkiant papildytosios realybės technologijas, kurios įpučia gyvybės visoms ten matomoms iliustracijoms.
Ekranas
Flagmaniškus raumenis „ROG Phone 5“ pradeda rodyti vos įsijungus telefoną: kol jūs žiūrėsite į telefoną, į jus žiūrės iki 144 Hz dažniu vaizdą atnaujinantis AMOLED ekranas. Jau minėjau, kad jo įstrižainė yra 6,78 colio – tikrai nemenka. Ekrano raiška – 1080 x 2448 taškų. Ir dar nereikėtų pamiršti tokių papildomų privalumų, kaip HDR10+ palaikymas ar 800 nitų ryškumas (pikinis ryškumas – net 1200 nitų), kuris visus savo privalumus parodo ryškioje Saulės šviesoje.
Dinamiškuose žaidimuose labai svarbus dalykas yra ekrano ir reakcijos į žaidėjo veiksmus greitis. Tai štai šioje vietoje „Asus“ giriasi, jog sukūrė telefoną su mažiausia delsa pasaulyje: kiekvienas prisilietimas prie ekrano registruojamas 300 Hz dažniu, o sujungus visą techninių ir programinių sprendimų grandinę laikas tarp žaidėjo prisilietimo ir įrenginio reakcijos yra 24,3 ms. Tiesa, čia toks sunkiai pamatuojamas ir palyginamas pasigyrimas – be specifinių įrankių neįmanoma patikrinti, ar gamintojas sako tiesą, o kitų telefonų gamintojai (išskyrus tuos, kurie taip pat skirti labai konkrečiai žaidėjams) tiesiog nesigiria delsa „nuo prisilietimo iki veiksmo“.
Kitas dalykas, kurį sunku patikrinti be specialių įrankių, bet kuriuo giriasi gamintojas – išskirtinis spalvinis ekrano tikslumas. Girtis vien milijardą spalvų atkartoti galinčiu ekranu (tai reiškia, kad kiekvienos spalvos kodavimui naudojama 10 bitų) jau nepakanka – „Asus“ sako, kad jų naujojo telefono ekranas dar ir padengia 111 proc. DCI-P3 spalvinės gamos, o ekrano rodomos spalvos nuo tikrųjų nesiskiria daugiau nei per vieną „deltaE 2000“ dydį ir kad kiekvienam telefonui atliekamas spalvinis spalvų kalibravimas.
Gamintojo pasigyrimo daug, bet apibendrinus ir supaprastinus iki tiek, kad suprastų kiekvienas galima pasakyti trumpai: ekranas yra geras.
Kalbant apie praktinius patyrimus naudojant ekraną bandymo laikotarpiu taip pat galima pasakyti tik labai paprastai: priežasčių kritikuoti nėra. Nė vienos, nė menkiausios.
Vidiniai reikalai
Žaidimų mėgėjams aiškinti nereikia: pramogoms skirtas kompiuteris privalo būti galingas. Su geriausia įmanoma vaizdo plokšte, kiečiausiu procesoriumi ir pakankamu kiekiu atminties. Šis išmanusis buvo sukonstruotas laikantis tos pačios logikos. Ir pagal šį parametrą jis lenkia iš esmės visus kitus dabar pristatytus telefonus.
„Qualcomm Snapdragon 888“ platforma – šiuo metu iš esmės vienintelis pagrindas pačiam geriausiam išmaniajam, nes nei „Samsung“, nei „Huawei“ savo platformų nepardavinėja (o pastarieji, panašu, jau nebelabai ir gamina). Teoriškai šioje vietoje galėtų būti naudojama „MediaTek Dimensity 1200“ platforma, bet čia jau būtų reikėję spręsti papildomų klausimų – „Mediatek“ reputacijos (ilgą laiką tai buvo tik pigiems telefonams skirtų platformų gamintojai) ir prieinamumo (ta platforma viešai buvo pristatyta tik šių metų sausį).
Gamintojas siūlo tris įrenginio atminties derinius: 128 GB nuolatinės ir 12 GB darbinės, 256 GB nuolatinės ir 12 darbinės arba 256 GB nuolatinės ir 16 GB darbinės. Bandymams buvo pateikta pastaroji telefono versija.
Darbinės atminties kiekis – vienas didžiausių, kurį šiuo metu įmanoma rasti išmaniųjų telefonų pasaulyje. Ir tai yra labai gerai. Bet štai nuolatinės atminties kiekis gali šiek tiek nuvilti, įvertinus tai, kad šis telefonas nesiūlo galimybės išplėsti atmintį „microSD“ kortelėmis. O juk užkietėję žaidėjai į savo telefoną įsirašys ne tik kokį nors „Cooking Fever“ – jie gali prisirašyti dešimtis milžiniškų, gigabaitus sveriančių žaidimų.
Tokiame stambiame telefone rasti vos truputėlį papildomos vietos juk neturėtų būti labai sudėtinga? Nors, kita vertus, galbūt gamintojas nusprendė, kad daugiausiai atmintį suryja ne žaidimai, o video- ir fotomedžiagos. Ir kadangi telefonas formaliai skiriamas ne vaizdinio turinio kūrėjams, tai gal kaip nors pavyks išsitekti ir su ribotais 256 GB?
Testų rezultatai
Testuojant našumą „Geekbench“ įrankis vieno procesoriaus branduolio veikimą įvertino 1126 taškais, daugelio branduolių veikimą – 3674 taškais. Taigi pagal vieno branduolio veikimą „ROG Phone 5“ duoda į kaulus absoliučiai visiems šiuo metu rinkoje esantiems „Android“ įrenginiams (bet ne „iPhone“ 12 ir net 11 serijoms!). Artimiausias konkurentas – „Samsung Galaxy S21+ 5G“ – surinko 1018 „Geekbench“ taškus. Daugelio branduolių teste vaizdas panašus, bet čia naujasis „Asus“ telefonas nukarūnavo... senesnį „Asus ROG Phone 3“, kuris rinko 3244 taškus.
Įdomu tai, kad vaizdo apdorojimo procesorių lenktynėse „ROG Phone 5“ šiek tiek atsiliko nuo dalies „Samsung“ įrenginių. „OpenCL“ teste telefonas surinko 4726 taškus ir įsiropštė į 10 poziciją reitinge, kuriame visiškai dominuoja „Samsung“ flagmanai, pagaminti „Exynos“ platformos pagrindu, „Vulkan“ teste – 5933 taškus (o „Samsung“ dominavimas ten – lygiai toks pats, priekyje „Exynos“ platforma).
Veikiausiai „Samsung Exynos“ platformos architektūra tuose testuose jiems suteikia išskirtinį pranašumą, tad galima bandyti lyginti obuolius su obuoliais: artimiausi konkurentai, pagaminti „Snapdragon“ platformos platformos pagrindu, nuo „ROG Phone 5“ atsilieka. Pavyzdžiui, „Galaxy S21+“ su „Snapdragon“ surinko 4550 taškus „OpenCL“ teste ir 4305 taškus „Vulkan“ teste.
Testavimas su „3dMark“ paketo „Wild Life“ testu vėl parodė, kad „Android“ pasaulyje iš esmės nėra daug telefonų, kurie galėtų našumu lygintis su bandomuoju gaminiu – jį aplenkė tik „Vivo iQOO 7“ ir „ZTE Nubia Red Magic 6“ su „Snapdragon 888“ platforma ir du naujausios kartos „Huawei“ telefonai – „Mate 40 Pro+“ ir „Mate 40“, bet pastarųjų įsigyti šiuo metu vargu ar įmanoma, be to, jie nebūtų suderinami su „Google“ paslaugomis.
Akumuliatorius
Trumpam prisiminkime: telefone yra milžiniškas, labai ryškus, dideliu dažniu vaizdą atnaujinantis ekranas, galingiausiais šiai dienai sukurtas (ir panašu, kad papildomai optimizuotas) procesorių rinkinys. Tai reiškia, kad jis turėtų būti labai rajus energijos požiūriu. Sprendimas rajumo problemai – 6000 mAh talpos akumuliatorius.
Pusiau pasyviame režime – kai telefonu naudojamasi tarsi paprastu telefonu – to visiškai pakanka 2 paroms veikimo. Bet įsijunkite kokį žaidimą, ypač su aksesuarais, ir pamatysite visai kitokį vaizdą. Bei pulsite ieškoti kroviklio (bet irgi tik po kelių valandų). O kroviklis – labai solidaus dydžio 65 W galios plyta, kuri telefoną nuo tuščio akumuliatoriaus iki 70 proc. įkrauna per pusvalandį. Ir jeigu tai neskamba įspūdingai, tai neužmirškite, kad kalba eina apie 6000 mAh akumuliatorių!
Ties sisteminiais akumuliatoriaus nustatymais smarkiai pasistengė „Asus“ inžinieriai, pakoregavę standartinį „Android“ telefonų veikimą: naudotojui leidžiama rinktis iš 4 energijos naudojimo ir našumo režimų: „X mode“ – specialiai žaidėjams, kuomet energija ir galia liejasi laisvai, bet eikvojasi greitai; „Dynamic“ – standartinis režimas, labiausiai pritaikytas kasdieniam naudojimui, „Ultra Durable“, pritaikytas energijos taupymui ir „Advanced“, leidžiantis labai smulkiai, papunkčiui pasirinkti įvairius energijos vartojimo aspektus.
Rezultatas – už kupranugarį ištvermingesnis įrenginys. Na, gerai, už kupranugarį gal ne, bet dinaminiame režime, naudojant taip, kaip įprasta paprastam telefonui, be žaidimų, dvi paros vienu įkrovimu yra visiškai nesunkiai pasiekiamas rezultatas.
Programinė įranga
Apskritai „ROG Phone 5“ yra vienas iš toliausiai nuo standartinės „Android“ versijos nutolusių „Android“ telefonų, kokius yra tekę matyti – sisteminiuose nustatymuose tai šen tai ten pribarstyta nematytų punktų ir galimybių.
Bet visas tas naujas galimybes sujungia „Armoury Crate“ – papildomas programinis komponentas, kurį (visai kitokį, bet su tokiu pačiu pavadinimu) rasite ir daugumoje „Asus ROG“ ženklu pažymėtų kompiuterių.
Taigi „Armoury Crate“ turi kelias gana svarbias funkcijas. Šioje „Ginklų dėžėje“ yra sukelti visi naudotojo įdiegti žaidimai, o taip pat yra sugrupuotos nuorodos į „Play Store“ esančius žaidimus, kurie yra kažkuo išskirtiniai – pavyzdžiui, palaiko 144 ar 120 Hz kadrų keitimo dažnį, yra tinkami žaisti naudojant specialius aksesuarus (apie tai – kiek vėliau) arba buvo atrinkti ir yra rekomenduojami „Asus“ turinio moderatorių.
Žinant, kad „Play Store“ yra nemenkas šiukšlynėlis, kuriame sunku nepasiklysti, tokios rekomendacijos yra labai vertingos.
Bet esminis „Ginklų dėžės“ privalumas yra telefono valdymo konsolė, leidžianti greitai persijunginėti tarp jau minėtų akumuliatoriaus režimų, parodanti įrenginio atminties ir procesorių išnaudojimo lygį, leidžianti reguliuoti švieseles ant telefono nugarėlės, suteikti pirmenybę perdavimui duomenų, kurie yra susiję su žaidimais, reguliuoti ventiliatoriaus sukimosi greitį... Pala pala, ventiliatoriaus? Telefone?
Na, ventiliatorius formaliai yra ne telefone, o prie telefono – tai yra vienas iš keleto šio įrenginio uždedamųjų aksesuarų, kuris užtikrina, kad ir jums delnai nekais, ir pats telefonas bus tinkamas ilgoms valandoms žaidimų.
Tas pats „Armoury Crate“ paketas žaidėjui leidžia prisijungti prie savotiško žaidėjų bendruomenės portalo ir pakeisti savo paskyros nustatymus bei susižinoti „asmeninę statistiką“.
Aksesuarai
Nors šio straipsnio žvaigždė neabejotinai yra pats telefonas, tačiau jis nė iš tolo nebūtų toks išskirtinis be specialiai jam sukurtų priedų, kurie suteikia visai kitokių patirčių, nei galėtumėte gauti žaisdami su praktiškai bet kuriuo kitu telefonu.
Pradėkime nuo mažiausiai radikalaus. Kartu su telefonu buvo pristatytos ir į ausis įstatomos ausinės „ROG Cetra II Core“. Gal kiek neįprasta 2021 metams bet jos yra su 3,5 mm kištuku. Savaime suprantama, toks pats ausinių lizdas, beveik išgyvendintas iš kitų išmaniųjų flagmanų, yra ir apžvelgiamame telefone.
Gal kiek keista prie telefono apžvelginėti atskirai parduodamas ausines, bet privalumų jos turi. Jos gali pakeisti pačiame telefone esančius labai neprastai (ir garsiai, ir kokybiškai) rėkiančius stereo garsiakalbius – ausinių garso kokybė yra tikrai neprasta. Gal kiek stiprokai akcentuojami žemi dažniai, na bet kam gi gali nepatikti dundantys bosai? Ausinės yra su dviguba (ir mikrofono) funkcija, tad gali atstoti ir laisvų rankų įrangą, ir yra sertifikuotos naudojimui „Teamspeak“ bei „Discord“ platformose.
Su mintimi, kad ausinės skirtos specialiai žaidėjams, gamintojas pasirinko tokį ausinių kištuką, kuris yra palenktas 90 laipsnių kampu. Sako, patogiau kai laikai telefoną rankose.
Antrasis aksesuaras, kuris jau yra kur kas įdomesnis už ausines – ventiliatorius su nuobodžiu pavadinimu „Aeroactive Cooler“. Na, pavadinimas nuobodus, bet už tai pats faktas, kad prie telefono gali būti jungiamas išorinis ventiliatorinis aušintuvas – tikrai ne (nors jis jau ir yra matytas ankstesniuose „Asus ROG“ telefonuose).
Aušintuvas ant telefono maukšlinamas, savaime suprantama, iš nugarinės pusės, įtaisant jį į specialiai tam skirtą jungtį, kuri perduoda ne tik elektros energiją ventiliatoriui, bet ir informaciją apie tai, kokia spalva tas aušintuvas turėtų žibėti. Mat jis uždengia tą ant telefono švietusį logotipą, o be švieselių gi žaidimai nuobodūs.
Na, o trečias ir pats įdomiausias aksesuaras – modulinis žaidimų valdymo pultas „Kunai 3 Gamepad“. Moduliškumo idėją „Asus“ beveik be jokios abejonės pasiskolino iš „Nintendo“. Tik vietoj „Switch“ ekrano šiuo atveju yra pats telefonas. O tam, kad šoninės pultelio dalys gerai užsimautų ant telefono, pas telefonas turi būti įtaisomas į specialų dėklą su „bėgeliais“ šone.
Tiesa, tokiu atveju prarandama galimybė prie telefono prijungti ausines per 3,5 mm lizdą (bet, jeigu nereikia įkrovinėti telefono, tuomet vis dar laisvas USB C lizdas, o jei ir tas lizdas užimtas – reikėtų naudoti arba telefono garsiakalbius, arba „Bluetooth“ ausines). Įdomu tai, kad ir šis papildomas telefono dėklas netrukdo užmaukšlinti aušintuvą.
Gerokai paieškojus tikriausiai būtų galima rasti ir tokių „Android“ žaidimų, kuriuos galima būtų valdyti atjungtais valdiklio segmentais – pavyzdžiui, keliems žmonėms.
Dar vienas žaidimo šiuo telefonu variantas – nuimti visus dėklus nuo telefono, užmaukšlinti ant jo aušintuvą, atlenkti aušintuvo, kuris atlieka ir stovo funkciją, kojelę, o žaidimo valdymo pultą sujungti ant specialaus centrinio modulio. Kurį dar papildomai galima įstatyti į jokios išmanios funkcijos neatliekančias, tačiau laikymo patogumą padidinančias rankenas. Tokiu būdu jūsų telefonas pavirstų savotiška žaidimų konsole.
Tik štai bėda: iš techninės pusės toks mobiliosios konsolės rinkinys būtų fantastiškas ir tikrai neprilygstamas. Gi žvelgiant plačiau ir įvertinus „Android“ platformos tinkamumą žaidimams entuziazmas smarkiai blėsta.
Na, tiesa, kad pastaruoju metu atsirado keletas itin populiarių PC platformos žaidimų (PUBG, „Call of Duty“m „Fortnite“), bet apskritai „Android“ (asmenine šios apžvalgos autoriaus nuomone) žaidimams yra tinkama tik iš bėdos – kaip nors prastumti laiką, kai šalia nėra kurios nors pilnavertės konsolės ar asmeninio kompiuterio.
Mat nuo pat „Android“ populiarėjimo pradžios ši platforma buvo vertinama tarsi melžiama karvė, kurios esminis tikslas yra ne suteikti žaidėjui pramogą, o išmelžti iš jo kuo daugiau pinigų ir laiko pasiūlant pačius žaidimus nemokamai, o po labai dažnu atveju įstumiant į spąstus, kuriuose ateina suvokimas: arba reikės sumokėti pinigų gamintojui, arba laikas tą žaidimą mesti.
Kamera
Kai telefono paskirtis yra taip aiškiai apibrėžta, gali kilti netgi šventvagiška mintis: o kam jam apskritai reikalinga kamera?
Bet „Asus“ inžinieriams tokia mintis nekilo. Maža to, į telefoną sudėtas pagal technines charakteristikas tikrai solidus pagrindinės kameros rinkinys – 64 MP raiškos pagrindinis jutiklis, suporuotas su f/1,73 diafragmos plataus lauko 26 mm židinio nuotolio objektyvu, 13 MP jutiklis, esantis už f/2,4 diafragmos ultra-plataus lauko 11 mm židinio nuotolio objektyvu ir 5 MP jutikliu, kuris yra už f/2,0 makro objektyvo.
Tiesa, makro objektyvas čia, panašu, įdėtas tik „dėl skaičiaus“, didelės naudos su juo išgauti nepavyko – priartinus prie objekto fokusuoja labai sunkiai, tad ir „makro nuotraukos“ taip gali vadintis tik labai jau sąlyginai.
Taip pat „ROG Phone 5“ net keliais metais atsilieka nuo konkurentų, kuomet kalba eina apie fotografavimą prieblandos sąlygomis – paprastai tariant, tamsoje šio įrenginio kameros yra niekam tikusios. Bet esant geram, tolygiam apšvietimui ir nesudėtingoms fotografavimo sąlygoms kamerų rinkinys savo darbą atlieka gerai.
Didelių komplimentų šioje vietoje tikrai nepavyks pasakyti, instagramo srauto tokiu įrenginiu nelabai išeitų papildyti. Bet jeigu į fotomenininkus nepretenduojate, tuomet faktų fiksavimui šio aparato galimybių visai pakaks.
Išvados
Privalumai:
- Našumas – vienas didžiausių pasaulyje šiuo metu,
- Akumuliatoriaus talpa – milžiniška,
- Itin aukštos kokybės ekranas.
Trūkumai:
- Kamerų sistema atsilieka nuo konkurentų,
- Sunkokas ir didokas įrenginys.
Išmanieji telefonai pastaruoju metu tapo labai nuobodžiais – tikrų, akį rėžiančių išskirtinumų pasiūlyti gali labai, labai retas modelis. Būtent toks retas modelis ir yra „ROG Phone 5“, kurį galima lyginti su monstru: milžiniškas savo dydžiu, neišmatuojamai raumeningas ir ištvermingas, apsikarstęs visokiausiais įdomiais dalykėliais ir... gana prastai matantis.
Dėl labai akivaizdaus nutaikymo į konkrečių pomėgių žmones jį vargu ar galima rekomenduoti kiekvienam piliečiui, svarstančiam apie naują telefoną, bet jeigu mėgstate vakarus leisti ne prie televizoriaus ekrano ar knygų, o gainiodami automobilius po virtualias trasas ar mažindami virtualių priešų populiacijas, tuomet būtų labai sunku surasti ką nors palyginamai patrauklaus.
Lietuvos prekyvietėse šie telefonai turėtų pasirodyti dar kovo mėnesio pabaigoje, numatoma jų kaina (su 16GB/256GB atminties deriniu) – 1000 eurų.