Pastaruoju metu užsienio žiniasklaidoje mirga antraštės apie „ChatGPT“ naudą. Kol vieni į šį DI modelį žiūri kaip konkurentą, ateityje atimsiantį darbo vietas, kiti džiaugiasi technologijų pažanga ir „ChatGPT“ išnaudoja visomis galimomis progomis.
Panašu, kad ši tendencija neaplenkė ir Lietuvos. 15min skirtingų sektorių atstovai atvirai pasakojo – darbe dirbtinį intelektą naudoja ir reklaminių tekstų rašymui, ir sutarčių rengimui. Tačiau kol vienus vadovai skatina įvaldyti šį naują įrankį, kitur už tokį „piktnaudžiavimą“ galima sulaukti ir daug blogesnės baigties.
Botagas ar sausainis?
„Įmonė naudotis nedraudžia, o kaip tik skatina – yra net išpirkus PLUS paskyrą naudojimuisi“, – atvirai apie pasikeitusią darbo rutiną pasakojo vienoje Lietuvoje įsikūrusių įmonių dirbantis programuotojas Matas.
Įmonė naudotis nedraudžia, o kaip tik skatina – yra net išpirkus PLUS paskyrą.
Vaikinas teigė, kad „ChatGPT“ naudoja beveik kasdien įvairioms problemom spręsti, pavyzdžiui – pataisyti kodą ar įvestas komandas.