Kaltina apgavyste
A.Baranauskas Žinių radijo laidoje tvirtino, kad „Bitės“ reklama pažeidžia įstatymus ir yra melaginga.
„Žinokite, skaičiavome visai įmanomais būdais ir matėm, kad tas klientas tiek sutaupyti negalėjo. Reklamoje yra lyginami iš esmės nelyginami dalykai, taip yra pažeidžiamas Reklamos įstatymas ir kiti įstatymai, kurie aiškiai pasako, kas turi būti lyginamojoje reklamoje”, – teigė „Tele2” atstovas.
Negali lyginti mašinos ir taburetės, – teigė A.Baranauskas.
Anot jo, lyginamojoje reklamoje reikia lyginti dalykus, kurie yra vienodi, antraip tokia reklama tik klientų apgaudinėjimas.
„Negali lyginti mašinos ir taburetės. Turi lyginti paslaugą ir paslaugą, aparatą ir aparatą. Ten buvo palyginta paslaugos ir įrangos kaina su vien tik paslaugos kaina”, – tikino A. Baranauskas.
Jaučiasi įskaudinta
„Bitės” dukterinės įmonės „Eurocom” generalinis direktorius Aurimas Kapočius atsikirto, kad „Tele2” kompanija jaučiasi įskaudinta, tarsi jai būtų įgelta, todėl ėmė gintis naudodama ne itin etiškas priemones.
„Paskutiniai mūsų rinkodariniai veiksmai įgėlė „Tele2”, kas šiandien labai aiškiai ir matosi, kodėl viskas taip vyksta. Iš tikrųjų „Tele2” veiksmai, kaip kliento duomenų atskleidimas, viešai išvadinimas melage, tai rodo, kad „Tele2” skauda“, – tikino A. Kapočius.
„Skauda todėl, kad ilgą laiką „Tele2” buvo vienas ir vienintelis operatorius, kuris žaidė pigiau kainų rinkoje. Paskutinių mėnesių skaičiai rodo, kad „Labas” kontraktą renkasi tie, kuriems rūpi kaina. Jeigu pasižiūrėsime, kas yra „Labas” kontrakto klientai, tai dažniausiai jie ateina iš „Tele2”, – pridūrė pašnekovas.
Klientei – spąstai?
Pasak A.Kapočiaus, klientė, kuri turėjo dvejų metų įsipareigojimą įmonėje „Tele2” kas mėnesį vidutiniškai mokėdavo po 50 Lt. Tuo tarpu pakeitusi paslaugos tiekėją, klientė susidarė įspūdį, kad sutaupė pinigų ir apie tai papasakojo reklamoje.
„Visa tai buvo pasakyta autentiškame interviu, kuris nebuvo surežisuotas, klientė pasako tai, ką jaučia“, – tikino A. Kapočius.
Replikuodamas į tokius teiginius A. Baranauskas teigė, kad tą sumą (apie 50 Lt) sudaro abonentinis mokestis ir telefono mokestis, kuris, pasak atstovo, „Bitėje“ galbūt būtų dar didesnis.
Tai buvo pasakyta autentiškame interviu, kuris nebuvo surežisuotas, klientė pasako tai, ką jaučia, – tikino, kad klientams nesvarbu, už ką jie moka, jie žiūri tik bendros sumos, – A.Kapočius.
„Ne klientė meluoja, o „Bitė“, kuri nupirko reklamą, parašė scenarijų, – pridūrė A.Baranauskas. – Jie žino, ką lyginti, o klientė – ne. Dabar klientė moka mažiau, nes nebeturi telefono, jeigu pirktų iš jų, mokėtų brangiau, jeigu skambintų į užsienį – taip pat“, – sakė „Tele2“ atstovas.
A.Kapočius mėgino įtikinti, kad klientas nesuvokia, už ką jis moka, dėmesį kreipia į tai, moka daug ar mažai, o visa kita esą ne taip svarbu.
Paslaptingas mokestis
„Kiek klientė mokėjo abonentinio mokesčio? Pas mus mokėjo 10 Lt, visa kita buvo įrangos mokestis“, – pabrėžė A.Baranauskas.
A.Kapočius neatskleidė, koks dabar yra klientės abonentinis mokestis, tačiau įvardijo, kad su visomis paslaugomis ji dabar moka tik 15 Lt.