„Bitės“ tinklas laikinai keičia pavadinimą

Lietuvai ir pasauliui susiduriant su iki šiol neregėta koronaviruso pandemija, „Bitė Lietuva“ reiškia paramą socialinės distancijos iniciatyvoms ir laikinai keičia savo tinklo pavadinimą. Nuo šiol „Bitės“ klientai savo telefono ekrane prie mobiliojo ryšio operatoriaus matys ne įprastą „Bitės“ pavadinimą, tačiau priminimą laikytis Lietuvoje paskelbto karantino – „Lik namie. Bitė“, rašoma pranešime spaudai.
Savo telefono ekrane laikinai matysite kiek kitokį tinklo pavadinimą
Savo telefono ekrane laikinai matysite kiek kitokį tinklo pavadinimą / Bendrovės nuotr.

„Gydytojai ir specialistai sutaria – efektyviausia priemonė bent kiek valdyti koronaviruso epidemiją yra socialinė distancija. Kiekvienam mūsų svarbu laikytis karantino, o namus palikti tik tais atvejais, kai būtina nusipirkti maisto produktų ar vaistų. Nepaisant įvairių veiksmų, kurių Lietuvoje jau ėmėsi institucijos, bene svarbiausia priemone išlieka mūsų pačių sąmoningumas. Dėl to ir norime žmonėms kasdien jų telefono ekranuose priminti, kaip svarbu likti namuose“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius.

Šiandien „Bitės“ ir išankstinio apmokėjimo paslaugos „Labas“ klientams palaipsniui pradedamas diegti atnaujinimas, po kurio jų telefono ekranuose karantino laikotarpiui pasikeis mobiliojo operatoriaus pavadinimas. Iki šiol klientų akiai taip įprasta „Bitė“ virs kasdieniu priminimu – „Lik namie. Bitė“.

Pokytis palies „Android“ operacinės sistemos vartotojus, „Apple“ įrenginių šis pakeitimas nepasieks dėl techninių gamintojo reikalavimų. Vis tik „Lik namie. Bitė“ savo ekrane kasdien matys apie 85 proc. „Bitės“ tinklo klientų, kurie šiuo metu naudoja būtent „Android“ įrenginius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų