„BlackBerry“ eros pabaiga: stabdomas paslaugos teikimas, ją keičia pažangesnės technologijos

Nuo 2022 m. sausio 4 d. visame pasaulyje stabdomas „BlackBerry“ paslaugos veikimas. Žmonės „BlackBerry“ telefonuose nebegalės naudotis internetu, skambučiais, SMS paslauga ir pagalbos skambučiais. Taip pat nebebus pasiekiamos ir „BlackBerry Link“, „BlackBerry Desktop Manager“ ir „BlackBerry Blend“ programėlės.
BlackBerry telefonas
BlackBerry telefonas / 123RF.com nuotr.

Teks atsisveikinti

Nuo 2022 m. sausio 4 d. visame pasaulyje stabdomas „BlackBerry“ paslaugos veikimas. Žmonės „BlackBerry“ telefonuose nebegalės naudotis internetu, skambučiais, SMS paslauga ir pagalbos skambučiais. Taip pat nebebus pasiekiamos ir „BlackBerry Link“, „BlackBerry Desktop Manager“ ir „BlackBerry Blend“ programėlės.

„Ilgą laiką „Blackberry“ buvo plačiausias galimybes siūlantis telefonas: turėjo patogią klaviatūrą, ilgai veikiančią bateriją, itin greitą operacinę sistemą ir aukštas saugumo garantijas. „Bitė“ Lietuvoje pirmoji pristatė „Blackberry“ telefonus ir tuo metu tapo ekskliuzyviniu „Research In Motion“ (RIM) partneriu Lietuvoje“, – pranešime žiniasklaidai sako Gintas Butėnas, „Bitė Lietuva“ technologijų direktorius.

G.Butėnas priduria, jog „Blackberry“ telefonu ilgą laiką naudojosi ir tuometinis JAV prezidentas Barackas Obama, taip dar labiau išpopuliarindamas šį įrenginį. Vis tik laikui bėgant „BlackBerry“ pakeitė naujesnės ir pažangesnės technologijos, kurias pasiūlė kiti išmanių įrenginių kūrėjai.

Siekdamas prikelti šiuos telefonus, prekės ženklą „BlackBerry“ 2016 metais įsigijo elektronikos prekių gamintojas „TCL“. Nuo to laiko išleista naujų „BlackBerry“ modelių, tačiau tai nepadėjo susigrąžinti senų vartotojų. Tad 2020 metų pradžioje „TCL“ paskelbė nebeišleisiantis naujų šio prekės ženklo telefonų, nuo rugpjūčio 31 d. sustabdantis prekybą esamais, o nuo 2022-ųjų sausio nebebus galima naudotis jokiomis „BlackBerry paslaugomis, įskaitant ir telefonais.

Šiandien „BlackBerry“ toliau gamina saugumo sprendimus ir programinę įrangą automobiliams.

Mobiliojo ryšio operatorius „Bitė“ ragina klientus iki 2022 m. sausio 4 d. perkelti visus svarbius duomenis į kitą platformą ir rasti alternatyvią ir patogią paslaugą ar įrenginį.

„Daugelis klientų itin vertino „BlackBerry“ dėl savo paprastumo, SMS žinutėms ar el. laiškams rašyti patogios klaviatūros. Vis dėlto šiandieniniai išmaniųjų telefonų kūrėjai jau ištobulino įrenginių funkcionalumą, o tai suteikia žmonėms daugiau komforto ir galimybių naudojantis jų funkcijomis. Šiandien iš itin plataus išmaniųjų įrenginių pasirinkimo sau tinkamą alternatyvą išsirinks kiekvienas“, – teigia „Bitė Lietuva“ technologijų direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis