Nepilotuojama misija OFT-2 turėtų tapsi itin svarbiu žingsniu erdvėlaivio sertifikavimo procese. Kai bus suteiktas leidimas naudoti šiuos aparatus žmonėms, skraidinti, JAV kosmoso agentūra NASA įgis alternatyvą bendrovės „SpaceX“ erdvėlaiviams.
Aerokosminių technologijų milžinė „Boeing“ 2014 metais sudarė 4,2 mlrd. dolerių vertės sutartį su NASA naujam erdvėlaiviui sukurti, bet įgyvendinant šį projektą susidurta su daugybe trikdžių. Pirmasis „Starliner“ bandomasis skrydis be įgulos įvyko 2019 metų gruodį, tačiau per jį buvo nustatyta daug „Starliner“ kapsulės programinės įrangos riktų, įskaitant trikdžiusius variklių darbą, tad mėginimas susijungti su TKS buvo atšauktas.
Tolesni programos žingsniais taip pat buvo keliskart atidėti. Planuota, kad erdvėlaivio bandomasis skrydis bus surengtas 2021 metų rugpjūtį, bet jis buvo atšauktas likus vos kelioms valandoms iki starto dėl nenumatytos vožtuvų padėties. Nustatyta, kad „Starline“ vožtuvai dėl didelės drėgmės buvo paveikti korozijos.
„Sakyčiau, pastarieji aštuoni mėnesiais buvo sunkūs, bet labai džiugina, kad išsprendėme šią problemą“, – per konferencinį pokalbį su žurnalistais sakė NASA Komercinių įgulų programos vadovas Steve'as Stichas.
Dabar NASA planuoja, kad erdvėlaivis iš Kennedy kosminio centro Floridoje pakils gegužės 19 dieną 18 val. 54 min. vietos (gegužės 20-osios 1 val. 54 min. Lietuvos) laiku.
Jeigu OFT-2 misija bus sėkminga, „Boeing“ turės surengti dar vieną bandomąjį skrydį dalyvaujant įgulai, kad „Starliner“ būtų oficialiai sertifikuotas. Bendrovė tikisi, kad tai įvyks šių metų pabaigoje, sakė „Boeing“ atstovas Markas Nappi.
Tuo metu milijardieriui Elonui Muskui priklausanti „SpaceX“ savo erdvėlaiviais „Crew Dragon“ nuo jų pirmojo pilotuojamo skrydžio 2020 metais jau nuskraidino į TKS daugiau kaip 20 žmonių.