Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
02 02

„Apple“ susigrąžino brangiausio pasaulyje prekės ženklo titulą

„Apple“ po dvejų metų pertraukos grįžo į pirmąją brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašo eilutę, aplenkdama „Microsoft“, „Google“ ir „Amazon“, rodo kasmet skelbiamas „Brand Finance Global 500“ naujausias reitingas.
DAVID GRAY / REUTERS
„Apple“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai