Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Brangiausias prekės ženklas pasaulyje – jau nebe „Apple“

Technologijų kompanija „Apple“ jau nebeturi brangiausio prekės ženklo pasaulyje vardo – ją šiemet aplenkė interneto paieškos milžinė „Google“.
„Apple“
„Apple“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tai paaiškėjo po paskelbto kasmetinio „BrandZ“ sąrašo, kuriame pagal vertę išrikiuojami brangiausi pasaulio prekės ženklai. Įdomu yra tai, kad „Apple“ šio sąrašo viršūnėje išbuvo net trejus metus iš eilės.

Anot „Millward Brown“ sudaromo sąrašo, „Apple“ prekės ženklas per metus prarado 20 proc. savo vertės, t.y. vertė nuo 185 mlrd. JAV dolerių krito iki 147 mlrd. JAV dolerių.

Viena didžiausių „Apple“ konkurenčių „Google“ šiemet tikrai turi kuo pasigirti: jos prekės ženklo vertė kilo 40 procentų, nuo 113 mlrd. JAV dolerių iki 158 mlrd. JAV dolerių.

Kita „Apple“ konkurentė, Pietų Korėjos kompanija „Samsung“ šių metų sąraše pakilo vienu laipteliu aukščiau – į 29-ąją vietą. Jos prekės ženklo vertė siekia 25 mlrd. JAV dolerių.

Visą sąrašą rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?