Tai paaiškėjo po paskelbto kasmetinio „BrandZ“ sąrašo, kuriame pagal vertę išrikiuojami brangiausi pasaulio prekės ženklai. Įdomu yra tai, kad „Apple“ šio sąrašo viršūnėje išbuvo net trejus metus iš eilės.
Anot „Millward Brown“ sudaromo sąrašo, „Apple“ prekės ženklas per metus prarado 20 proc. savo vertės, t.y. vertė nuo 185 mlrd. JAV dolerių krito iki 147 mlrd. JAV dolerių.
Viena didžiausių „Apple“ konkurenčių „Google“ šiemet tikrai turi kuo pasigirti: jos prekės ženklo vertė kilo 40 procentų, nuo 113 mlrd. JAV dolerių iki 158 mlrd. JAV dolerių.
Kita „Apple“ konkurentė, Pietų Korėjos kompanija „Samsung“ šių metų sąraše pakilo vienu laipteliu aukščiau – į 29-ąją vietą. Jos prekės ženklo vertė siekia 25 mlrd. JAV dolerių.
Visą sąrašą rasite čia.