Brazilija uždraudė „Apple“ pardavinėti telefonus „iPhone“ be įkroviklių

Brazilija uždraudė „Apple“ šalyje pardavinėti telefonus „iPhone“ be įkroviklių bei skyrė daugiau nei 2 mln. JAV dolerių baudą, ​​antradienį pranešė vyriausybė, apkaltinusi JAV technologijų milžinę „diskriminacine praktika“.
„Apple“
„Apple“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 „Apple“ iPhone

Oficialiame pranešime Brazilijos institucijos nurodė „nedelsiant sustabdyti „iPhone“ prekių ženklo išmaniųjų telefonų platinimą, nepaisant modelio ar kartos, jei telefono pakuotėje nėra telefono baterijos įkroviklio.

Taip pat Teisingumo ir viešojo saugumo ministerija nurodė Kalifornijos bendrovei sumokėti 12,28 mln. realų (beveik 2,4 mln. JAV dolerių) baudą.

Vartotojų apsaugos ir gynybos departamento paskelbta priemonė iš esmės draudžia prekiauti visais „iPhone 12“ ir 13 modeliais.

Brazilijoje nuo gruodžio mėnesio buvo atliekamas tyrimas dėl „nekomplektinio produkto pardavimo“, „vartotojų diskriminacijos“ ir „atsakomybės perdavimo trečiosioms šalims“, „Apple“ nusprendus pardavinėti „iPhone 12s“ ir naujesnes telefono versijas be įkroviklių.

Brazilijos valstybinės agentūros jau buvo skyrusios baudų amerikiečių įmonei, tačiau pastaroji „nesiėmė jokių priemonių, kad sumažintų žalą ir iki šiol toliau pardavinėjo mobiliuosius įrenginius be įkroviklių“, sakoma pranešime.

Anot institucijų, „Apple“ tvirtina, jog sprendimas pardavinėti „iPhone“ be įkroviklių buvo priimtas siekiant tausoti aplinką.

Visgi ministerija nusprendė, kad „toks sprendimas neturi veiksmingo poveikio Brazilijos žemės apsaugai“, ir apkaltino bendrovę „sąmoninga vartotojų diskriminacija“.

„Tai nėra pateisinamas sprendimas, kai, siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimą, į vartotojų rinką patenka produktas, kurio naudojimas priklauso nuo kito [produkto], kuriuo taip pat prekiauja įmonė, įsigijimo“, – teigiama pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis