BA ketvirtadienio vakarą atskleidė, kad programišiai pagrobė 380 tūkst. klientų, dariusių užsakymus nuo rugpjūčio 21-osios iki rugsėjo 5-osios, asmeninius ir mokėjimo kortelių duomenis.
„Mes esame 100 proc. įsipareigoję kompensuoti klientų patirtą žalą. Mes jiems kompensuosime visas finansines išlaidas, kurias jie patirs (dėl šio įsilaužimo)“ – BBC radijui sakė BA generalinis direktorius Alexas Cruzas.
BA dėl nemalonaus nutikimo pradėjo skubų tyrimą. Tarp nusikaltėlių pavogtų duomenų buvo vartotojų vardai, pašto, elektroninio pašto adresai bei mokėjimo kortelių informacija.
Per 15 dienų trukusį įsilaužimą kelionių ar pasų duomenys pavogti nebuvo, o situacija jau yra išspręsta.
BA penktadienį Jungtinės Karalystės laikraščiuose išsipirko reklaminę erdvę, kurią panaudojo atsiprašyti klientų už pavogtus jų duomenis.
„Mes labai atsiprašome už tai, kas nutiko. Tai buvo labai sudėtinga, žalinga ir nusikalstama ataka prieš mūsų internetinį puslapį“, – penktadienį sakė A.Cruzas.
Jis pridūrė, kad įmonė keistus procesus savo sistemose pirmą kartą suvokė ir pastebėjo trečiadienio vakarą.
„Iškart sužinoję, kad buvo pavogti mūsų klientų duomenys, pradėjome skelbti kas nutiko mūsų klientams. Tai buvo mūsų prioritetas“, – pabrėžė BA vadovas.
Apie incidentą bendrovė pranešė policijai ir kitoms atitinkamoms institucijoms.
BA patarė visiems, manantiems, kad jų duomenys galėjo būti pagrobti, susisiekti su savo banku ir vykdyti jo rekomendacijas.
Pasak kompanijos, lėktuvų bilietus įsigiję klientai turėtų kaip įprasta registruotis skrydžiams internetu, nes problema jau išspręsta.
BA priklauso avialinijų holdingo įmonei „International Airlines Group“ (IAG), kuri taip pat valdo ispanų oro bendroves „Iberia“ ir „Vueling“, taip pat Airijos įmonę „Aer Lingus“.