Nepaisant to, kad žaidimo ir filmo pasirodymo datos beveik sutampa, abu šiuos kūrinius reiktų vertinti atskirai. Žaidimo leidėjai „Warner Bros“ pasimokė iš fenomenalios „Batman“ serijos sėkmės ir nutarė nebekurti žaidimų, kurie atkartotų filmo siužetą.
Atšiaurus ir nesvetingas postapokaliptinis pasaulis, nekalbus, bet iki širdies gelmių sužeistas pagrindinis veikėjas ir pamišusios kovos automobiliais.
Toks sprendimas suteikia žaidimo kūrėjams aibę privalumų — dailininkai ir scenrasitai turi teisę ir galimybę semtis įkvėpimo iš kino filmuose matytų pasaulių, tačiau tuo pat metu nėra įsprausti į jokius rėmus. Žaisdami „Mad Max“ netruksite pastebėti atmosferinių sąsajų.
Atšiaurus ir nesvetingas postapokaliptinis pasaulis, nekalbus, bet iki širdies gelmių sužeistas pagrindinis veikėjas ir pamišusios kovos automobiliais. Visa tai rasite žaidime, kaip ir keletą širdžiai mielų vietelių, tokių kaip „Gas Town“ miestelis ar „Thunderdome“ arena.
Kiek pažaidę turėjome pripažinti, kad siužeto ir atmosferos prasme žaidimas kiek nusileidžia klasikinėms juostoms, tačiau kaip ir šių metų filmas, „Mad Max“ žaidimas kompensuoja trūkumus vizualiais sprendimais.
Greta to, žaidimas yra atviro pasaulio, tad tikrai sudomins kiekvieną tyrinėtoją ir svajoklį. Pamišusį Maksą į virtualybę perkėlusi „Avalanche“ studija taip pat sulaukė liaupsių ir už tai, kad kai kurias šio pasaulio subtilybes integravo į žaismą. Daugiau apie tai sužinosite pažiūrėję išsamią žaidimo apžvalgą: