Buvo sutrikusi „Omnitel“ e. parašo sistema

Antradienį e. parašu besinaudojantys „Omnitel“ klientai negalėjo prisijungti prie bendrovės e. parašo sistemos. „Omnitel“ atstovų teigimu, sistema dėl techninių kliūčių neveikė keletą valandų, o į redakciją kreipęsi 15min.lt skaitytojai aiškino, jog sutrikimai tęsėsi kone dvi dienas.
Žmogus naudojasi telefonu
Žmogus naudojasi telefonu / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Omnitel“ teigimu, įmonės el. parašo sistema naudojasi 28, 5 tūkst. žmonių. Bendrovės atstovas spaudai Mindaugas Sincorius sakė, kad antradienį sistema nuo 12:40 jau veikė pilnu pajėgumu. Iki tol sistema esą neveikė dėl techninių kliūčių, kurios plačiau įvardintos nebuvo.

Tiems, kam sistema neveikė, buvo patarta perkrauti telefoną.

Į 15min.lt redakciją dėl sutrikimų kreipėsi ir apie problemą pranešė keli skaitytojai. Anot vieno jų, sistema ėmė veikti tik antradienį apie 16 val., nors telefonas buvo ne kartą perkrautas.

„Omnitel“ e. parašo sistema buvo sutrikusi ir anksčiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų