Jis iškėlė idėją, kad technologijų įmonės ne tik slopina dešiniųjų balsus, bet ir kad „Google“ taip modifikuoja paieškos rezultatus, kad būtų matomi tik neigiami straipsniai apie D.Trumpą. Prezidentas pareiškė, kad „Google“ ir kitos įmonės „slepia naujienas ir informaciją, kurios būna teigiamos“, kad „tai yra labai rimta situacija“ ir kad „klausimas bus sprendžiamas“.
Naujausiuose savo socialinio tinklo pareiškimuose D.Trumpas dalinasi įtartinai abejotina statistika, kad 96 proc. paieškos rezultatų, kai ieškoma pagal terminą „Trump News“, pateikiami iš „nacionalinės kairės pakraipos žiniasklaidos“. Panašu, kad šį teiginį jis pasiskolino iš dešinės pakraipos šaltinio „PJ Media“ – jį pasigavo ir kartojo kiti naujienų šaltiniai, taip pat D.Trumpo mėgiamas „Fox News“. Tokią išvadą padarė vienas „PJ Media“ žurnalistas, kuris keliuose skirtinguose kompiuteriuose po kelis kartus atliko termino „Trump“ paiešką „Google“ svetainėje. Tuomet, remiantis buvusios CNN žurnalistės Sharyl Atkinson sudaryta žiniasklaidos šaltinių pakraipos lentele, buvo vertinama 100 pirmųjų paieškos rezultatų šaltinių pakraipa.
Bet, kaip ir visais atvejais, D.Trumpo „tvytus“ reikia vertinti su žiupsniu skeptiškumo. Visų pirma, jis yra linkęs dalintis pažadais, kurių neketina tesėti, todėl nežinia, kiek rimtai reikėtų vertinti jo pareiškimą, kad „klausimas bus sprendžiamas“. Antra, D.Trumpas eilinį kartą naudoja terminą „netikros naujienos“, kuris ir šiuo atveju, ir apskritai jau kurį laiką šio politiko retorikoje jau yra praradęs bet kokią vertę bei prasmę – bet kokia vieša informacija, kuri kritiškai vertina D.Trumpą, jam yra „netikros naujienos“.
Sudėtinga išanalizuoti ir tariamo „Google“ algoritmų šališkumo idėją. „Google“ paieškos rezultatų vertingumą nustato pagal daug įvairių rodiklių. Ir nors tiksli kiekvienos nuorodos nustatymo formulė nėra žinoma, akivaizdu, kad svarbūs yra tokie veiksniai, kaip žiniasklaidos šaltinio ilgaamžiškumas, jo reputacija, jo gebėjimas užpildyti straipsnius reikšmingais raktiniais žodžiais. Be to, skirtingose rinkose pateikiami skirtingi rezultatai, todėl atlikti objektyvią analizę yra labai sudėtinga (ypač bandant remtis vos kelių paieškų rezultatais).
Tačiau akivaizdu, kad pastarosios JAV prezidento žinutės atkartoja jo šalininkų įsitikinimą, kad „žiniasklaida yra visuomenės priešas“ ir kad ji yra nusiteikusi prieš D.Trumpą. Pastaraisiais metais iškėlę panašius lozungus JAV respublikonai jau puolė „Facebook“ ir „Twitter“ – panašu, kad atėjo ir „Google“ eilė.