Pirmoje vietoje pagal pardavimus Vidurio ir Rytų Europoje vis dar karaliauja Pietų Korėjos kompanija „Samsung Electronics“. Ji savo pardavimus padidino 14 proc. iki 4,9 mln. vienetų. Daugiausia tam įtakos turėjo didelė „Galaxy A“ ir „Galaxy J“ serijos telefonų paklausa.
„Huawei“ pardavė 1,8 mln. išmaniųjų ir aplenkė „Apple“ mažiau nei 50 tūkst. parduotų įrenginių. Tai padaryti kinų kompanijai padėjo mažos ir vidutinės kainų kategorijos telefonų paklausa.
„Huawei“ trumpam buvo praradusi pozicijas ir pirmąjį ketvirtį nusileido „Apple“, – sakė „Canalys“ analitikas Benas Stantonas. – Tačiau Kinijos kompanija vėl yra priekyje, nes jos pardavimai antrąjį ketvirtį išaugo 11 proc.“
„Samsung“ rinkos dalis Vidurio ir Rytų Europoje antrąjį ketvirtį sudarė 32 proc., „Huawei“ – 12 proc., „Apple“ – 11 proc., o kinų „Xiaomi“ ir „Lenovo“ – atitinkamai 7 ir 5 proc.
Tuo tarpu išmaniųjų apyrankių rinkoje antrąjį ketvirtį pirmavo kinų „Xiaomi“ ir „Fitbit“, “Apple“ palikdamos tik trečioje vietoje. „Xiaomi“ pardavė 3,5 mln. išmaniųjų apyrankių, „Fitbit“ – 3,3 mln. vienetų, o „Apple“ pardavė tik 2,7 mln. „AppleWatch“ įrenginių, skelbia „Canalys“.
Bendrovė prognozuoja, kad antrąjį šių metų pusmetį išmaniųjų laikrodžių rinka dar labiau išaugs ir gamintojai iki metų pabaigos parduos apie 12 mln. išmaniųjų laikrodžių. Antrąjį ketvirtį jų pardavimai padidėjo 8 proc.