Kompanijos vizija – keliautojams daugiau niekada nereikės stovėti ilgose eilėse prie registracijos punktų. Inovatyvūs robotai paspartins oro uostų bei kitų migracijos zonų darbo procesus.
„Reikės tik vieno agento keturioms ar penkioms mašinoms prižiūrėti. Šios sistemos galės sumažinti darbuotojų skaičių, tokiu būdu atlaisvinant oro uosto erdvę,“ – pristatydamas technologiją kalbėjo „Thales“ projektų vadovas Pascal Zenoni.
Kompanijos pristatoma technologija ne tik nuskaito pasus ir spausdina leidimus, bet taip pat geba fiksuoti keliautojo veidą bei rainelės struktūrą. Ši informacija yra saugoma ir naudojama tapatybės patvirtinimo tikslais.
„Thales“ tikisi, kad greitai technologija pasieks maksimalų tobulumo lygį ir kartu su biometriniais pasais bus integruota migracijos punktuose dvidešimt penkiose šalyse, taip pat ir Prancūzijoje.
„Paris Air Show“ renginyje „Thales“ konkurentai „Safran“ pristatė sistemą ,gebančią atpažinti „netinkamą“ keliautojo elgesį. Kūrėjai mano, kad novatoriška technologija padės atpažinti teroristus bei kitus aplinkiniams pavojingus asmenis. Be to, „Safran“ pristatoma sistema gebės peržiūrėti Interpolo duomenis bei saugomus policijos įrašus ir tokiu būdu atpažinti esamą ar potencialų nusikaltėlį.
Nepaisant to, jog JAV panašios sistemos jau egzistuoja, Europoje jos vis dar yra naujovė. Jų naudau kol kas vertinama atsargiai. Kodėl? Argumentai remiasi ne tik į saugumo užtikrinimo veiksnius, bet ir akivaizdžią žalą darbo rinkai. Tai tik dar viena sritis į kurią vis intensyviau veržiasi mašinos.