„Informacijos kiekis internete nuolat auga, atsiranda naujų techninių galimybių perduoti ne tik tekstines, bet ir vaizdines geros kokybės žinias. Taip pat – plečiasi galimybės jas skaityti ir žiūrėti ne tik kompiuterių, bet ir išmaniųjų įrenginių ekranuose, – sako bendrovės „15 min“ vadovas Tomas Balžekas, – Todėl nenuostabu, jog vis daugiau žmonių naujienų poreikį patenkina internete, nes taip yra greičiau, paprasčiau ir patogiau“.
Sausį portalą 15min.lt savo mobiliuosiuose ir išmaniuosiuose telefonuose atsivertė 79 tūkst. skaitytojų, t.y. 15 proc. daugiau nei gruodį. 14 min. 44 s. – tiek laiko vidutiniškai sausį praleido 15min.lt lankytojai, 260 tūkst. kartų atsivertę gyvų žinių portalą savo telefone.
Pirmąjį šių metų mėnesį kilo ir naujienų skaitymo internete intensyvumas: portalas 15min.lt atverstas 31,8 mln. kartų, t.y. 5,8 mln. daugiau nei 2010 m. gruodį. Delfi.lt skaitytojai atsivertė 17,7 mln. kartų daugiau, Lrytas.lt – 8 mln., Alfa.lt – 2,5 mln., Balsas.lt – 0,3 mln. kartų daugiau.
Reklamos užsakovus turėtų džiuginti ir ilgėjantis lankytojų praleidžiamas laikas naujienų portaluose. Delfi.lt skaitytojai sausį portale praleido 2 val. 43 min., Lrytas.lt – 1 val. 45min., 15min.lt – 1 val. 38 min., Alfa.lt – 35 min., Balsas.lt – 25 min.
Pagal realių lankytojų skaičių, dešimties populiariausių šalies interneto svetainių gretose yra penki naujienų portalai (Delfi.lt, Lrytas.lt, 15min.lt, Alfa.lt, Balsas.lt), socialiniai tinklapiai One.lt, Draugas.lt, Supermama.lt bei skelbimų portalai Skelbiu.lt ir Plius.lt.