Daugiau nei pusė gyventojų dalyvauja socialiniuose tinkluose internete

Socialiniais tinklais internete „Facebook“, „Youtube“, One.lt, Draugas.lt aktyviai naudojasi daugiau nei pusė (53,4 proc.) visų Lietuvos internautų.
„Facebook“ logotipas
„Facebook“ logotipas / „Scanpix“ nuotr.

Tačiau tik 16,5 proc. iš tų, kurie naudojasi socialiniais tinklais, norėtų ten bendrauti su įmonėmis, parodė Švedijos „Teliasonera“ užsakymu atliktas gyventojų tyrimas.

„Akivaizdu, kad vartotojai šią erdvę laiko asmenine“, – ketvirtadienį tyrimo pristatyme sakė „Omnitel“ komunikacijos vadovas Darius Maikštėnas.

Nepaisant to, į išpopuliarėjusius socialinius tinklus internete, anot D.Maikštėno, vis aktyviau žengia ir šalies bendrovės. Švedijos „Ikea“ pavyzdys parodė, jog pirkėjai aktyviai įsitraukia į produktų kūrimą.

„Akivaizdu, kad įmonėms vis labiau reikia atrasti tuos mikrosegmentus, kur lankosi vienas ar kitas vartotojas“, – kalbėjo D.Maikštėnas.

Pernai į šią erdvę aktyviau bandė žengti ir „Omnitel“, sukūrusi bendrovės profilį socialiniame tinkle „Facebook“, svetainėje „Youtube“, o bendrovės svetainėje atidarė diskusijų skiltį.

Tačiau bijant didelio neigiamų ar netinkamų komentarų srauto, anot D.Maikštėno, „Omnitel“ svetainės lankytojams pirmiausia buvo pasiūlyta diskutuoti tik dėl naujų telefonų modelių.

„Žengėme tokį įdomų žingsnį, kurio labai neafišavome“, – kalbėjo „Omnitel“ komunikacijos vadovas.

D.Maikštėnas teigė, jog ir neigiami komentarai buvo naudingi: „Pradėjo aiškėti, ko reikia klientui.“

„Teliasonera“ tyrimas parodė, kad aštuoniems iš dešimties apklaustųjų svarbu greitai gauti atsakymą, bendrauti asmeniškai, turėti kuo įvairesnių būdų susisiekti – telefono ir elektroninio pašto nebepakanka.

24 proc. gyventojų teigė, jog jų pasitikėjimas bendrove smuka, jei per 1 minutę neįsikrauna įmonės interneto svetainė, 30 proc. – jei per šį laiką telefonu neatsiliepia klientų aptarnavimo specialistas, 21 proc. – jei interneto svetainėje neranda ieškomos informacijos.

Švedijos „Teliasonera“ užsakymu pernai spalį atliktame tyrime buvo apklausti 1 054 Lietuvos gyventojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų